  • Data: 2010-07-02 21:12:29
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    > Połowa ludu ma takie zdanie a połowa inne.

    240 do 219 to nie jest pół na pół a sporo "ludu" uważa że płacenie
    abonamentu za to co TVP pokazuje nie ma uzasadnienia.

    > Masz jakiś lepszy pomysł na wolność słowa?
    > Dopiero by się działa gdyby jeszcze i ta stacja była w rekach PO.
    > Wtedy oglądałbyś cały czas "Dziennik telewizyjny"

    Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić w Polsce TV takiej jak np. BBC?
    Apolitycznej, robiącej programy misyjne i rozrywkę na wysokim poziomie?

    > Wszyscy wiemy czyj elektorat ma mobilizować ta akcja.

    Tak, ma zmobilizować elektorat kandydata którego nazwisko zaczyna się na "K"
    ;-)

    > Co powiedziałbyś gdyby przeniesiono procesje bożociałowe na dzień
    > wyborów. Toż to by było pogwałcenie ciszy wyborczej i jawny zamach na
    > demokrację.

    Jakby wybory wypadły w Boże Ciało to czemu nie? Ale myślę, że hierarchia
    kościelna poprosiłaby o przesunięcie daty wyborów i nie, nie uważam że
    byłaby to próba ingerencji kościoła w porządek świeckiego państwa.

    Wbrew temu co niektórzy mówią nie jest tak, że "kto nie jest z nami to jest
    przeciw nam" a "cel uświęca środki" jeśli w to uwierzyłeś to dałeś się
    nieźle zindoktrynować ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --