  • Data: 2011-01-12 20:19:57
    Temat: Re: TVP1 HP w N-ce
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2011 19:33, Arek. pisze:

    > a ja tak myślę czy nie napisać jakiegoś listu do Urzędu praw konsumenta o
    > naciąganie przez N-kę ludzi

    chyba nie ma podstaw, są tylko pośrednikiem.

    ,N-ka podaje w reklamach że ma nowy kanał TVP1
    > HD a to guzik prawda

    jaki materiał taka jakość. z g... bata nie ukręcisz,
    więc to zwykły upscaling i niepotrzebnie zajmowane miejsce

    > to nie jest żadne HD TO JEST JAWNE NACIĄGANIE NIEŚWIADOMYCH POTENCJALNYCH
    > NOWYCH KLIENTÓW

    wybacz, ale kto się nabiera na to.
    chyba nikt nie decyduje się na podpisanie umowy ze względu na ten kanał.

    ale reklama kłamie i z tym się zgadzam

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux