  • Data: 2011-01-14 18:44:27
    Temat: Re: TVP1 HP w N-ce
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-13 12:50, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2011-01-12 23:27, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Wystarczy jeden - ESPN America. Gdybym miał się z jakąś platformą DVB-S
    > wiązać to tylko z N - właśnie z powodu tego kanału.
    > Najgorsze jest to, że w TV, która mam (Jambox) ciągle go nie ma :(, co
    > mnie bardzo martwi, bo muszę sporo meczy ściągać :)

    Po tym jak mnie wkurzyła po raz kolejny moja 'kochana' kablówka,
    przejrzałem oferty dostępne na rynku i wybrałem właśnie N-kę. Podstawą
    były nie jakiekolwiek reklamy, tylko oferta, możliwości techniczne
    i oczywiście cena. Ja w sumie i tak najmniej oglądam tv, więc bardziej
    było to pod kątem rodziny, choć nie powiem, że nie jestem zadowolony.
    Czytam tutaj te żale o TVP1 HD, na forum N-ki 40 stron żali o
    niedziałającym Youtube itd. W sumie jestem ciekaw kiedy N-ka będzie
    retransmitować Polsat - jeśli dobrze zrozumiałem to bezpłatny kanał
    dostępny na DVB-T automatycznie oznacza możliwość jego udostępnienie
    w ofercie satelitarnej na wniosek 'rozprowadzającego'.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.