  • 11. Data: 2012-03-02 09:53:24
    Temat: Re: TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
    Od: Damian G <d...@u...gmail.com>

    W dniu 02.03.2012 06:47, sat_diver pisze:
    > http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-cz
    erwca-dla-wszystkich.html

    Tylko nie napisali, że HD tylko czasowo na czas olimpiady i Euro2012.
    Stała emisja HD jest nie zgodna z warunkami przydziału MUX1 i MUX3.
    Szczegóły były gdzieś na forum emitela.

    --
    Damian

  • 12. Data: 2012-03-02 09:58:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *fluffy* napisał(-a):

    > Polska jakosc kanalow HD to 3-5 MBit.

    Ciekawe jaki bitrate ma TVP1 "HD" dostępny w e-N-ce

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2012-03-02 10:06:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 10:23, fluffy pisze:
    > Nie boj nic.
    > Polska jakosc kanalow HD to 3-5 MBit.
    > Wszystko sie pomiesci jeszcze z luzem.
    > Aby tylko znaczek HD byl.
    > Wtedy nikomu zupa z pixeli nie przeszkadza ;)

    zmień telewizor.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 14. Data: 2012-03-02 10:09:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 10:58, Big Jack pisze:

    > Ciekawe jaki bitrate ma TVP1 "HD" dostępny w e-N-ce

    z bitrate to chyba przesada.
    a tvp 1 "hd" też trochę zajmie, bo choć sztucznie podniesiona
    to jednak wyższa rozdzielczość.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 15. Data: 2012-03-02 11:37:20
    Od: "fluffy" <a...@p...onet.pl>

    > Ciekawe jaki bitrate ma TVP1 "HD" dostępny w e-N-ce

    Wedlug LinowSat (pomiar z dnia wczorajszego)
    sredni bitrate 12,2 MBit

    fluffy

  • 16. Data: 2012-03-02 11:39:37
    Od: "fluffy" <a...@p...onet.pl>

    > zmień telewizor.

    Najlepszy telewizor z duza kompresja tez nic nie zrobi.
    Czesc zatuszuje kosztem ostrosci i kontrastu.
    Ale chyba nie w tym rzecz aby tv musial walczyc
    z oszczednoscia nadawcy?

    fluffy

  • 17. Data: 2012-03-02 11:45:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 12:39, fluffy pisze:

    > Najlepszy telewizor z duza kompresja tez nic nie zrobi.
    > Czesc zatuszuje kosztem ostrosci i kontrastu.
    > Ale chyba nie w tym rzecz aby tv musial walczyc
    > z oszczednoscia nadawcy?

    nie wiem jakie są oszczędności.
    widzę natomiast różnice pomiędzy telewizorami i dekoderami
    na tych samych programach. nie mam zamiaru porównywać
    nas do stacji zachodnich, bo ich nie oglądam, ale to co
    oglądam - mowa o większości programów hd - da się spokojnie
    pooglądać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 18. Data: 2012-03-02 13:42:40
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:

    > to by pasowało.
    > gdzieś.... u źródła >>emitel<< nie ma

    Źródło źródła:)

    http://www.tvp.pl/wiedza/nauka-i-technika/naziemna-t
    elewizja-cyfrowa/aktualnosci/tvp1-i-tvp2-w-standardz
    ie-hd-juz-w-czerwcu-2012/5551427

  • 19. Data: 2012-03-02 13:56:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > nas do stacji zachodnich, bo ich nie oglądam, ale to co
    > oglądam - mowa o większości programów hd - da się spokojnie

    podoba mi sie okreslenie "da sie poogladac" Tyle ze chyba nie w tym celu
    wymyslono, zeby sie dało... SD tez sie da... CAMy tez sie da...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 20. Data: 2012-03-02 17:39:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 14:56, Budzik pisze:

    > podoba mi sie okreslenie "da sie poogladac" Tyle ze chyba nie w tym celu
    > wymyslono, zeby sie dało... SD tez sie da... CAMy tez sie da...

    czepiasz się. sporo kanałów sd nie nadaje się do oglądania,
    a co do hd - każdy odbiera inaczej.
    ja chciałem powiedzieć, że nie są złe.

    --
    pozdrawiam. pawell32