  • Data: 2009-09-29 21:50:45
    Temat: Re: TVP - mapka pokrycia z sat
    Od: "Matias" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawi mnie czy ktos odbiera w Polsce i gdzie na 60cm.

    Co prawda na 70cm, ale z perforowanej blachy - lapie przy dobrej pogodzie w
    samym centrum polski (na FK-8500 HD + trzyletni konwerter Golden Interstar)
    sygnal 80% i jakosc 70%, ale przy marnej (np. tak jak dzis) moc sygnalu mam
    taka sama, ale jakosc 0%. Przypuszczam, ze to efekt bardzo niskiego FECa.
    Mojemu ustawieniu anteny wiele brakuje do optimum, ponadto kawalek Astry
    zaslana mi choinka, ale z pozostalych transponderów sygnal daje sie odbierac
    bez wiekszych problemów.

    Matias