  • Data: 2012-06-12 08:26:03
    Temat: Re: TVP Info - jakies problemy?
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Zdanie to sugeruje, że tylko w niektórych mux-3 TVP jest HD i że tylko
    > tam nie ma lokalnego TVP3.

    Ja tam takiej sugestii nie dostrzegam. W kontekście dyskusji (mowa była
    o TVP Info) "brak niektórych wersji regionalnych w mux3" oznacza ni
    mniej ni więcej, tylko to, że z powodu pojawienia się TVP2 HD zniknęły
    _niektóre_ wersje regionalne.
    Np. był zestaw TVP2 (SD), TVP Info Katowice, TVP Info Kraków, a teraz
    jest TVP2 HD, TVP Info Kraków - mux3, nadajnik Kosztowy (katowicki).

    > "brak wersji regionalnych TVP3 w MUX3, bo TVP2 w tym MUXie jest w HD".

    To by sugerowało, że w mux3 nie ma w ogóle TVP Info (TVP3). Być może u
    Ciebie nie ma. A u mnie jest - zresztą niezły paradoks z tego wyszedł,
    bo AFAIK nadajnik katowicki nadaje TVP Info Kraków, a krakowski - TP
    Info Katowice. Wydaje się bez sensu, ale jak się weźmie pod uwagę, że
    TVP Info "właściwe" dla danego regionu jest w mux1, ma to jakiś sens. :-)