  • Data: 2010-02-02 11:06:53
    Temat: Re: TVP Historia - dla kogo nadają?
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 02 Feb 2010 10:45:10 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >o ile wiem, to polskie platformy ciągną z Hotbirda, a TVP Historia
    >wylądowała na Astrze. Czemu? Dla kogo oni nadają?
    >
    >BTW: Jakimś cudem n ma to w ofercie. Jak, skoro n też jest z hotbirda?

    odbiora sobie z astry i nadadza sobie na hotbirda....

    zrob sobie zeza (zainstaluj dodatkowy konwerter na Astre) i tez
    bedziesz mial. Generalnie to platformy z definicji od samego startu
    (np. n-ka/tnk) powinni promowac dwu-pozycyjnosc, aby abonent z
    definicji powinien byc wyposazony 2 konwertery. Poza tym daje to
    operatorowi lepsza karte przetargowac z SES/Eutelsatem, aby nie
    podskakiwali z cenami za transpondery. To tak mniej wiecej jak z gazem
    i GAzpromem. Jakby Polska miala alternatywne kierunki, to bylyby inne
    rozmowy.

    --
    ThinkXtra