  • Data: 2010-06-14 16:33:43
    Temat: Re: TVP HD, TVP Sport i Historia w UPC
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    >Moje telewizory to philips 7404 i samsung 651 - żaden nie potrafi tak
    >jak wyżej. Między HD a SD się oczywiście przełączają poprawnie po HDMI,
    >z kolei po eurozłączu proporcje się zmieniają automatycznie, ale żeby
    >automatycznie ustawiać we właściwych proporcjach i rozdzielczości
    >wszystkie trzy warianty: HD, SD 4:3, SD 16:9 - to się nie da.

    a ja zadam pytanie: widzialem jakis czas temu film na TVN HD w
    formacie 4:3 (z pasami czarnymi po bokach). Nie wiem co dokladnie bylo
    sygnalizowane miedzy nboxem a TV. A moze bylo sygnalizowane 16:9 ale z
    wstawionym czarnymi pasami w obrax - taki a'la letter box ale po
    bokach. Ma takie cos swoja nazwe?

    --
    ThinkXtra