  • 51. Data: 2012-06-05 19:35:42
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-05 19:21, bufi pisze:

    > Czyli za takie, przyslowiowe linuksowe pol roku?
    > Ja tam wole doplacic i miec od razu.

    > Z tego co sie orientuje, to DreamBoxy i klony od kilku lat trzymaja
    > sie podobnej ceny.
    >
    > No i racja, 10 lat temu ten sam sprzet, albo gorszy kosztowal drozej.
    > Tylko jakbym mial tak ciagle czekac na spadki cen i nowe sprzety to
    > dalej TV bym ogladal na Rubinie.
    >
    > P.

    Dreamboxy sie trzymaja ale klony mozna kupic juz od 300zl z enigma, jak
    pisalem nbox bska w promocji byl po 150 zeta. Prezerobka w zaleznosci od
    umiejetnosci 1-150 zeta i juz masz to samo co DM800 i klony.

  • 52. Data: 2012-06-05 19:44:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 19:35:42 +0200, JurekD napisał(a):

    > Dreamboxy sie trzymaja ale klony mozna kupic juz od 300zl z enigma, jak
    > pisalem nbox bska w promocji byl po 150 zeta. Prezerobka w zaleznosci od
    > umiejetnosci 1-150 zeta i juz masz to samo co DM800 i klony.

    A jakie zaklęcie trzeba wypowiedzieć, żeby BSKA stał się dwutunerowy?
    Hokuspokus czy abrakadabra?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 53. Data: 2012-06-05 20:19:43
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-05 19:44, Waldek Godel pisze:

    > A jakie zaklęcie trzeba wypowiedzieć, żeby BSKA stał się dwutunerowy?
    > Hokuspokus czy abrakadabra?

    Wlutowac tuner od BSLA

    http://allegro.pl/nbox-podwojna-glowica-bsla-bska-os
    tatnie-sztuki-i2381142791.html

  • 54. Data: 2012-06-05 20:25:57
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

    > A jakie zaklęcie trzeba wypowiedzieć, żeby BSKA stał się dwutunerowy?
    > Hokuspokus czy abrakadabra?

    Moze wystarczy dokupic tuner dvb-t na USB, taki sam co sie montuje
    do peceta. I juz masz dwa tunery :)

    P.

  • 55. Data: 2012-06-05 20:30:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JurekD" <i...@...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Wlutowac tuner od BSLA
    >

    > http://allegro.pl/nbox-podwojna-glowica-bsla-bska-os
    tatnie-sztuki-i2381142791.html

    I to ma się zmieścić w 150 zł z lutowaniem, skoro sama karta kosztuje 145?

    Chyba powinieneś napisać, że OD 150 zeta, a nie DO 150.

  • 56. Data: 2012-06-05 20:42:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 20:19:43 +0200, JurekD napisał(a):

    > Wlutowac tuner od BSLA
    >
    > http://allegro.pl/nbox-podwojna-glowica-bsla-bska-os
    tatnie-sztuki-i2381142791.html

    No to podliczmy:
    BSKA - 181 zł (najtańsza oferta na alledrogo z dostawą)
    przeróbka - 153 zł (najtańsza oferta na alledrogo)
    głowica - 159,50
    razem prawie 500 zł za grzebany używany tuner bez żadnej gwarancji i ze
    słabym wsparciem. Dosyć cienko to wygląda.
    Wolałbym poszukać używanego Vu Duo, może się jakiś VU Uno trafi (są już do
    nich moduły podwójnych głowic.
    Mają porzadny wyświetlacz i całkiem dobre wsparcie.

    BSKA ma sens, jak ktoś już z tym został po używaniu TnK, to owszem.
    Przy zakupie od nowa już niespecjalnie.

  • 57. Data: 2012-06-05 20:43:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 18:25:57 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

    > Moze wystarczy dokupic tuner dvb-t na USB, taki sam co sie montuje
    > do peceta. I juz masz dwa tunery :)

    Nie, to jest wciąż jednotunerowy tuner satelitarny z opcją DVB-T.
    Tunery DVB-S2 na USB kosztują tyle, że cała operacja jest nieopłacalna.

  • 58. Data: 2012-06-05 21:09:58
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

    > Nie, to jest wciąż jednotunerowy tuner satelitarny z opcją DVB-T.
    > Tunery DVB-S2 na USB kosztują tyle, że cała operacja jest
    > nieopłacalna.

    Zaraz, zaraz. Mowa o drugiej glowicy dvb-t wlasnie. Dvb-s2 juz przeciez
    masz w tunerze z USB gdzie wtykasz sobie ta druga glowice.

    Chyba, ze temat znowu dziwnie zszedl na inne tory i piszesz o tunerach
    TWIN z podwojna glowica dvb-s2 ale to juz inna bajka.

    P.

  • 59. Data: 2012-06-05 22:16:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 19:09:58 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

    > Zaraz, zaraz. Mowa o drugiej glowicy dvb-t wlasnie. Dvb-s2 juz przeciez
    > masz w tunerze z USB gdzie wtykasz sobie ta druga glowice.

    Owszem, nie. Mowa o dwutunerowych odbiornikach 2x DVB-T2, tak jak
    n-recorder (który nota bene również może mieć DVB-T na USB, który w tym
    przypadku będzie trzecim tunerem)

  • 60. Data: 2012-06-05 23:07:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Zaraz, zaraz. Mowa o drugiej glowicy dvb-t wlasnie. Dvb-s2 juz przeciez
    > masz w tunerze z USB gdzie wtykasz sobie ta druga glowice.

    Ale toto będzie s tanie niezależnie pracować?
    Czyli nagrywać dvb-s2 w tle, a wyświetlać dvb-t?

    > Chyba, ze temat znowu dziwnie zszedl na inne tory i piszesz o tunerach
    > TWIN z podwojna glowica dvb-s2 ale to juz inna bajka.

    A Ty piszesz o tunerach z jednym tunerem?