  • 61. Data: 2012-06-05 23:46:54
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-05 23:07, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Ale toto będzie s tanie niezależnie pracować?
    > Czyli nagrywać dvb-s2 w tle, a wyświetlać dvb-t?

    > A Ty piszesz o tunerach z jednym tunerem?

    Tak normalnie te tunery pracuja ze nagrywaja z jednej glowicy a z
    drugiej ogladasz.

  • 62. Data: 2012-06-06 06:16:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-05 22:16, Waldek Godel pisze:
    > Owszem, nie. Mowa o dwutunerowych odbiornikach 2x DVB-T2, tak jak
    > n-recorder (który nota bene również może mieć DVB-T na USB, który w tym
    > przypadku będzie trzecim tunerem)

    chyba 2 x DVB-S2

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 63. Data: 2012-06-06 06:46:27
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > chyba 2 x DVB-S2

    Ja juz sie sam pogubilem o co chodzi.

    P.

  • 64. Data: 2012-06-06 08:33:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JurekD" <i...@...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Tak normalnie te tunery pracuja ze nagrywaja z jednej glowicy a z drugiej
    > ogladasz.

    Do rzeczy, bo motasz.
    Skoro nagrywają z jednej, a z drugiej oglądasz, to to jest właśnie TWIN
    tuner.

    A o czym pisał bufi?

  • 65. Data: 2012-06-06 09:17:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    bufi nabazgrał(a):

    > Zaraz beda Wiadomosci w HD :)

    No to wczoraj mieliśmy "Nową Jakość w HD" .. film "Długi pocałunek na
    dobranoc" w 4:3 hahah mamy jakość polsatu ...

  • 66. Data: 2012-06-06 09:21:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    tatnie-sztuki-i2381142791.html

    > No to podliczmy:
    > BSKA - 181 zł (najtańsza oferta na alledrogo z dostawą)
    > przeróbka - 153 zł (najtańsza oferta na alledrogo)
    > głowica - 159,50
    > razem prawie 500 zł za grzebany używany tuner bez żadnej gwarancji i ze
    > słabym wsparciem. Dosyć cienko to wygląda.

    Bez sensu liczenie bo brakuje tu jeszcze czegoś na co będziesz nagrywał, za
    600zł kupujesz czarny tuner z dwoma głowicami i dyskiem 250gb /co przy
    obecnych cenach HDD też ma znaczenie/ Działa wszystko co ma działać i na co
    pozwala sprzęt. Dyskusyjne jedynie pozostaje pochodzenie tych konkretnie
    boxow ale dla kogoś kto wie do czego to SIĘ UŻYWA jest to myśle bez
    znaczenia.

  • 67. Data: 2012-06-06 09:23:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wolałbym poszukać używanego Vu Duo, może się jakiś VU Uno trafi (są już do
    > nich moduły podwójnych głowic.

    Aha, te używane mają gwarancje?

    > Mają porzadny wyświetlacz i całkiem dobre wsparcie.

    Czarne też mają porządny wyświetlacz i całkiem dobre wsparcie.

  • 68. Data: 2012-06-06 12:06:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Chris* napisał(-a):

    > No to wczoraj mieliśmy "Nową Jakość w HD" .. film "Długi pocałunek na
    > dobranoc" w 4:3 hahah mamy jakość polsatu ...

    Na Canal+ HD (i nie tylko) jak film jest 4:3 to wyświetlany jest też w
    takim formacie. Z tym problem radzi sobie Kino Polska. Mordy rozciąga do
    szerokości wrot od stodoły :-P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 69. Data: 2012-06-06 12:09:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-06 12:06, Big Jack pisze:
    > Na Canal+ HD (i nie tylko) jak film jest 4:3 to wyświetlany jest też w
    > takim formacie. Z tym problem radzi sobie Kino Polska. Mordy rozciąga do
    > szerokości wrot od stodoły :-P

    jak rozciąga, skoro kino polska leci cały czas w 4:3

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 70. Data: 2012-06-06 13:16:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 09:21:15 +0200, BaX napisał(a):

> [...]
    > pozwala sprzęt. Dyskusyjne jedynie pozostaje pochodzenie tych konkretnie
    > boxow ale dla kogoś kto wie do czego to SIĘ UŻYWA jest to myśle bez

    Może rozmawiajmy o legalnym sprzęcie, ok?
    Dysku nie policzyłem, bo do tunerów linuxowych też trzeba dokupić. Choć do
    BSKA trzeba by policzyć albo wentylator, albo zewnętrzną obudowę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.