  • 11. Data: 2012-06-01 09:29:05
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Kto puszcza 1080 (nawet 1088) na strumieniu ~6,7Mbps?

    6,7 to chyba w marzeniach :-). TVP do operatorów TVK
    rozsyłało maila z informacjami o przejściu na HD. Mam
    oficjalnego maila z parametrami kanałów. TVP 1 HD ma bitrate
    4-6,5 Mbps, a TVP 2 HD 4-10 Mbps :-).
    A tak organoleptycznie to różnica w jakości póki co jest
    żartobliwa ;-)

  • 12. Data: 2012-06-01 10:27:32
    Od: a...@p...pl

    propaganda sukcesu PO i Tuska lepiej bedzie wygladac w HDTV.

    Chociaz moze to bedzie tak, jak z pornosami w HDTV - widac kazdy
    pryszcz na dupie i odrastajace owlosienie na cipce.....Az sie nie chce
    tego ogladac.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2012-06-01 10:34:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    a...@p...pl nabazgral(a):

    > propaganda sukcesu PO i Tuska lepiej bedzie wygladac w HDTV.

    Od tego jest TVN a nie TVP .... mylisz stacje ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 14. Data: 2012-06-01 11:17:25
    Od: "Darek" <a...@g...pl>

    Kiedy mają uruchomić TVP2 w hd w telewizji cyfrowej bo z tego co wiem to
    mieli równiez od 1 czerwca, chyba ze czegos nie doczytałem :)

  • 15. Data: 2012-06-01 11:22:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Kiedy mają uruchomić TVP2 w hd w telewizji cyfrowej bo z tego co wiem to
    > mieli równiez od 1 czerwca, chyba ze czegos nie doczytałem :)

    Już jest od dzisiaj.

  • 16. Data: 2012-06-01 12:58:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Darek* napisał(-a):

    > Kiedy mają uruchomić TVP2 w hd w telewizji cyfrowej bo z tego co wiem
    > to mieli równiez od 1 czerwca, chyba ze czegos nie doczytałem :)

    Jesli przez telewizję cyforwą masz na myśli DVB-T, to już działa.
    Operatorzy satelitarni jeszcze się ociągają.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2012-06-01 15:14:59
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 01-06-2012 o 12:58:53 Big Jack <a...@b...zz> napisał(a):

    > Jesli przez telewizję cyforwą masz na myśli DVB-T, to już działa.

    Nie zapominajmy, że jeden kanał HD jest w MUX1 a jeden w MUX3, czyli żeby
    odbierać TVP1 HD i TVP2 HD trzeba być w zasięgu obu muxów.

    > Operatorzy satelitarni jeszcze się ociągają.

    W n już są.

    --
    SW3
    ----

  • 18. Data: 2012-06-01 15:31:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]

    odbierać TVP1 HD i TVP2 HD trzeba być w zasięgu obu muxów.

    > Operatorzy satelitarni jeszcze się ociągają.

    Te pseudo HD co były wcześniej do których nawet samo TVP sie nie przyznawało
    czy po nowemu to co leci z DVB-T?

  • 19. Data: 2012-06-01 16:16:54
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 01-06-2012 o 15:31:19 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

    > Te pseudo HD co były wcześniej do których nawet samo TVP sie nie
    > przyznawało czy po nowemu to co leci z DVB-T?

    Nie 'były' tylko 'był' - tylko TVP 1 było pseudo HD (btw to TVP robiła
    upscal a nie enka).
    Są takie jak w naziemnej - z HD w logo.

    --
    SW3
    ----

  • 20. Data: 2012-06-01 16:48:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    >Są takie jak w naziemnej - z HD w logo.

    Aż sprawdze jaki to ma bitrate względem tego co leci z DVB-T