  • 21. Data: 2012-06-01 20:51:24
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-01 15:14, SW3 pisze:

    > Nie zapominajmy, że jeden kanał HD jest w MUX1 a jeden w MUX3, czyli
    > żeby odbierać TVP1 HD i TVP2 HD trzeba być w zasięgu obu muxów.

    > W n już są.

    A ktory to kanal bo chyba slepy jestem.

  • 22. Data: 2012-06-01 21:10:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 01 Jun 2012 15:14:59 +0200, SW3 napisał(a):

    > W n już są.

    W cyfrze i polsacie już też są

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2012-06-02 09:08:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *bufi* napisał(-a):

    Czy możecie porównać jakość TVP2 HD odbieranej z DVB-T i satelity? Jeśli
    chodzi o satelitę, to szczególnie interesuje mnie C+, ale inni opertorzy
    też. Wystarczy mi porównanie samych logo, dobrze się przyjrzyjcie, bo
    zaczynam wątpić w swoje oczy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 24. Data: 2012-06-02 10:38:09
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-02 09:08, Big Jack pisze:
> [...]
    > chodzi o satelitę, to szczególnie interesuje mnie C+, ale inni opertorzy
    > też. Wystarczy mi porównanie samych logo, dobrze się przyjrzyjcie, bo

    U mnie ciezko porownac bo na tym DVB-T caly czas leci pikseloza
    musialbym dokupic extra antene a po co jak mam sygnal z satelity.

  • 25. Data: 2012-06-02 11:32:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *JurekD* napisał(-a):

    > U mnie ciezko porownac bo na tym DVB-T caly czas leci pikseloza
    > musialbym dokupic extra antene a po co jak mam sygnal z satelity.

    Szkoda, bo jestem ciekaw opinni innych. A powodem dla którego pytam,
    jest obserwowana przeze mnie gorsza jakość "2" HD z satelity niż z tv
    naziemnej.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2012-06-02 15:44:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *bufi* napisał(-a):

    > Zaraz beda Wiadomosci w HD :)

    Wczoraj, ogladając Opole porównywałem sobie obraz z TVP1 HD z tv
    naziemnej i z TVP HD. Nie mogłem się nadziwić, że są praktycznie nie do
    odróżnienia. W końcu wymyśliłem, że musi w tym być jakaś sztuczka, że
    obniżyli jakość TVP HD, żeby na jej tle TVP1 HD tak źle nie wypadała.
    Nie pomyliłem się http://i47.tinypic.com/e96v55.png

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 27. Data: 2012-06-02 15:48:30
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-02 15:44, Big Jack pisze:
> [...]
    > odróżnienia. W końcu wymyśliłem, że musi w tym być jakaś sztuczka, że
    > obniżyli jakość TVP HD, żeby na jej tle TVP1 HD tak źle nie wypadała.

    Wisz nie wiem czym ty sie podniecasz ja mam TV 50'' i tego gowna nie da
    sie ogladac z odleglosci 1 metra.

    Tak powyzej 2-3 juz sie to wszystko zlewa i widac sliczne plamy tylko na
    duzych powierzchniach. Za kilka lat jak juz ludzie zapomna jak
    wygladal dobry obraz z wiekszym bit rate ze to niby nowosc i rewolucja.

  • 28. Data: 2012-06-02 16:14:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JurekD" <i...@...com> napisał w wiadomości
    zeta.pl

    > Wisz nie wiem czym ty sie podniecasz ja mam TV 50'' i tego gowna nie da
    > sie ogladac z odleglosci 1 metra.

    Dobre.

  • 29. Data: 2012-06-02 21:27:30
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > duzych powierzchniach. Za kilka lat jak juz ludzie zapomna jak wygladal
    > dobry obraz z wiekszym bit rate ze to niby nowosc i rewolucja.

    Jakiej firmy ten TV?
    --
    Jingiel

  • 30. Data: 2012-06-03 08:51:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *JurekD* napisał(-a):

    > Wisz nie wiem czym ty sie podniecasz ja mam TV 50'' i tego gowna nie
    > da sie ogladac z odleglosci 1 metra.

    O Kyrie Elejson! Ty tak poważnie? Może powinieneś bliżej podejść ;) Poza
    tym nie podniecam się, chyba że za podniece poczytałeś to, że wbrew temu
    co nam się wbija do głowy, jakość pozostawia jednak trochę do życzenia,
    co ośmieliłem się tutaj zauważyć.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675