  • Data: 2012-06-22 08:32:32
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    >> A co do tego są właśnie wątpliwości.
    >
    > Alez nie ma zadnych.

    Brak wątpliwości cechuje zazwyczaj mądrych inaczej.

    > Sprawdz sobie w slowniku co znaczy slowo twin.

    Wiem co znaczy to słowo i wiem też, że chodzi o dwa niezależne tunery, a nie
    o rodzaj głowic.
    Zwłaszcza, że są tunery, w których głowice są wymienne, jaką włożysz - taką
    masz.
    Odbiornik nadal pozostaje ten sam i nadal ma dwa niezależne tunery.

    > Nadal nie widze 'oficjalnej' definicji.

    Dopóki jej nie podasz, to możesz sobie beblać co chcesz.
    I tak nie widzę powodów, dla których miałoby mnie interesować Twoje prywatne
    zdanie.