  • Data: 2012-06-21 17:48:06
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > No przecież właśnie Ty masz to zrobić, skoro chcesz się posługiwać
    > definicjami.

    Poczytaj sobie fora, instrukcje i co tam jeszcze.
    Zawsze TWIN pojawia sie przy tunerach dwuglowicowych, tego samego typu.
    I tak samo ja to widze i pisze Ci tu o tym od miesiaca.

    TWIN to nie tuner z dwiema pojedynczymi glowicami, ani z trzema
    czy dziesiecioma pojedynczymi glowicami, tylko tuner z
    podwójna glowica tego samego typu, czego tu nie rozumiesz?

    Teraz poprosze o 'oficjalna' definicje cwaniaku.

    > Nie posługuj się słowem "to", bo ono wypacza jasność Twojej
    > wypowiedzi, a robisz to już po raz kolejny w tym wątku. Skąd ktoś ma
    > wiedzieć jakie "to" masz akurat na myśli?

    Jak narazie to tylko Ty nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze.

    Chyba zaraz bede musial Ci narysowac zebys zrozumial.

    P.