  • Data: 2012-06-20 19:11:02
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jrsskl$36h$...@p...pl...

    > W takim razie ściągnij sobie instrukcję do Fergusona DF-9000 PVR:
    > http://www.ferguson-digital.eu/pl/pobierz/func-start
    down/346/
    > i na 3 stronie tejże instrukcji napisane jak wół:
    > "SEM-TWIN TUNER, podczas nagrywania programu można oglądać inny kanał
    > nadawany z tego samego transpondera"
    > Ten Ferguson ma jedną głowicę satelitarną.
    >
    > Jak widać, określenie "semi-twin" jest stosowane przez producentów
    > tunerów, zatem kolokwialne czy nie, ma szerszy zakres używania niż "w domu
    > z kolegami przy piwku".

    Czy Ty zrozumiałeś co on chciał przekazać swoim postem?
    To może przetłumaczysz na polski i dasz mi też szansę?
    Z góry dzięki, bo po jego tekstach to nawet nie wiem czy się z nim zgadzam,
    czy niekoniecznie, a na zadane pytanie reaguje jakimiś dziwnymi
    epitetami.....

    W każdym razie co to jest semi-twin to wiem (i miałem akurat tego DF-9000),
    że combo może być zarówno dwugłowicowe, jak i jednogłowicowe (i wtedy chodzi
    ALBO dvb-s ALBO dvb-t) też wiem, a jak co nazwać, to już kwestia
    drugorzędna.