  • Data: 2012-06-05 17:54:25
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Mój netbook na atomie N450 (1,66 GHz) nie uciągnie tunera na USB,

    Kiedys sie zastanawialem nad takim sprzętem. Dalem sobie spokój jak
    poczytalem, ze to ma Windows Starter w którym nawet tapety podobno
    nie mozna zmienic.(moge sie mylic).

    > gdy TV nadaje w HD. Taki oto mam zysk z ubiegłowiecznych cudów
    > telewizyjnego świata -- bo jednak HD to technologia sprzed wielu
    > lat. Dwa desktopy stoją już od dawna bezużytecznie, netbook nie
    > uciągnie TV HD, zostaje notebook, którego mi żal, choć mogę mieć
    > jednocześnie na jednym (zewnętrznym na przykład) monitorze TV
    > a na drugim (notebookowym, zwyczajnym) zwyczajny ekran...

    Podobny rebus mialem. Rozwiazalem go inaczej. Kupilem se tuner
    stacjonarny na linuksie z dwiema glowicami dvb-s2 i dvb-t.
    Stacje ogladam na komputerach VLC Playerem.
    Tuner i komp sa spiete ethernetem do routerka wifi do neostrady.
    Na drugim kompie, noteebooku ogladam przez wifi, wiec jakas mobilnosc
    tez jest :) Kanaly HD daja rade z palcem przez wifi. Do tego dochodzi
    edukacja na tunerku z Enigma i ogolnie jest bajka.

    Wczesniej mialem SKY Stara HD2 w stacjonarnym ale sie spalil.

    P.