  • 61. Data: 2021-07-29 10:03:51
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie potrafisz odpowiedzieć na rzeczowy argument o przeznaczaniu podatków
    na przywileje?

    Nie udźwigniesz? ;-)

  • 62. Data: 2021-07-30 15:58:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.07.2021 o 12:43, _Master_ pisze:

    > Ja stosuję się do prawa. Wiele razy już to napisałem. Wiele razy też
    > przyznałem że jak prawo się zmieni na dla mnie gorsze to też się do
    > niego zastosuję. Czym ja zawiniłem? CZYM?

    Widziałem jak samochodem przekraczałeś dozwoloną prędkość.

  • 63. Data: 2021-07-30 16:02:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.07.2021 o 08:54, _Master_ pisze:

    > Jeśli nie pamiętasz co napisałeś to cięcie cytatów pewnie też Ci się nie
    > utrwali ;-)

    Nie mam zamiaru niczego pamiętać. Nie siedzę tutaj ciągle by przejmować
    się co tam tydzień temu napisałem. Wszystko co się może zdarzyć to to,
    że odszukam to albo odszuka narzędzie. Zasadniczo nawet jestem za
    niecytowaniem, ale aby to dało się praktykować brak jest właściwych
    narzędzi.

  • 64. Data: 2021-07-30 21:52:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-30-lipca-2021 o 15:58, ii pisze:
    > Widziałem jak samochodem przekraczałeś dozwoloną prędkość.

    Ale był to przejaw moje emancypacji ;-)

    Oflagowałem się przy tym przekraczaniu i świecąc pośladkami recytowałem
    wiersze upamiętniające moje traumy wynikające z ucisku przez przepisy
    ruchu drogowego ;)

  • 65. Data: 2021-07-30 21:55:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tez nie jestem za bezmyślnym cytowaniem ale brak przygotowania do
    dyskusji usprawiedliwiany niepamięcią?

    To nawet Runt wie jak bliźniemu nabluzgać ;-)

  • 66. Data: 2021-07-31 11:54:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Jul 2021 10:01:39 +0200, w <61026063$0$557$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Każdy z tych tysięcy co przemawiają w imieniu 3 procent to sprawiedliwi,
    > mądrzy i rozsądni ludzie którzy pochylają się nad każdą ludzką krzywdą ;-)

    Tam, gdzie zrobiono solidne badania, np. w Seattle, wyszło że jest to 12,9%. To
    ze 2 razy więcej niż poparcie dla Konfederacji, czyli wychodzi że wyborcy Konfy
    są większym "zboczeniem" :)

  • 67. Data: 2021-07-31 11:57:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Jul 2021 10:03:51 +0200, w <610260e6$0$557$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Nie potrafisz odpowiedzieć na rzeczowy argument o przeznaczaniu podatków
    > na przywileje?
    >
    > Nie udźwigniesz? ;-)

    "Zwolennicy jednopłciowych związków partnerskich to już 56 proc. społeczeństwa.
    Rośnie też poparcie dla małżeństw gejów i lesbijek - ogółem wynosi 41 proc.
    Tylko w elektoracie PiS zwolenników związków partnerskich jest mniej niż ich
    przeciwników.

    Pytanie dlaczego taka mniejszość jak ty ma narzucać wolę większości?

  • 68. Data: 2021-07-31 20:49:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-31-lipca-2021 o 11:54, r...@k...pl pisze:

    > Tam, gdzie zrobiono solidne badania, np. w Seattle, wyszło że jest to 12,9%. To
    > ze 2 razy więcej niż poparcie dla Konfederacji, czyli wychodzi że wyborcy Konfy
    > są większym "zboczeniem" :)

    To tam musi być jakaś mutacja ludzkiego genomu ;-) Taka nagła? Przez
    kilka lat? To musi być jakiś wirus typu PLANETA MAŁP ;-)

    Albo ... propaganda sprzyja modnym zwierzeniom ;-)

    Dalej Ci tłumaczę. Konfederacja nie chce zmiany

    To te "12" procent che ZMIANY. Niech zrobią to tfuuudemkratycznymi
    metodami. Widocznie nie potrafią dlatego uciekają się do pełzającego
    faszystowskiego zamachu stanu ;-)
    Jak już mamy górnolotnych słów używać typu TOŻSAMOŚĆ

  • 69. Data: 2021-08-01 04:53:00
    Temat: Re: Nasramy drugą cześć filmu
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    SPAMMER szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca
    ciecz...
    > nie potrafią dlatego uciekają się do pełzającego
    > faszystowskiego zamachu stanu

    SzamboNur ponownie bimbruje i tu widac cuchnace zalosne skutki!

    Zasciankowe rozwory wiejskie; w jednej rece rozaniec, w
    drugiej podpiczniki i publicznie okladaja sie nawzajem.

    neoPRL w calej okazalosci = pojebalowo z pojebami!

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

    .

  • 70. Data: 2021-08-01 18:01:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 31 Jul 2021 20:49:11 +0200, w
    <61059b27$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>

    Jakie 12%? Chyba z **** sobie to wziąłeś.

    "Zwolennicy jednopłciowych związków partnerskich to już 56 proc.
    społeczeństwa."

    "Co ciekawe, wyborcy otwarcie homofobicznych ugrupowań - koalicji Korwin + Ruch
    Narodowy i Kukiz '15 - są też na ,,tak" (53 proc. zgodziłaby się na związki). Tu
    okazuje się, że kluczowa nie jest agenda ugrupowania, ale wiek.

    Wyborcy skrajnie prawicowych i ,,antyestablishmentowych" ugrupowań to osoby
    młode, a ci - jak pokazuje nasz sondaż (zobacz szczegółowe omówienie niżej) -
    są najbardziej liberalni ze wszystkich wyborców."

    Badanie IPSOS sprzed 2 lat. Teraz to już pewnie więcej.