  • 11. Data: 2021-07-13 11:54:49
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.07.2021 o 11:18, _Master_ pisze:
    > Ale zdajesz sobie sprawę jakie to POPIERDOLONE?
    > Zmusza się mnie do nazywania kogoś w określony sposób odbiegający od
    > rzeczywistości a jak sprzeciwiam się takiej nachalnej propagandzie to
    > się mnie nazywa FASZYSTĄ.
    >
    > Tak samo jak tęczowy samochodzik przywożący piłkę na boisko.
    > To przyniosło jakiemuś "transowi" spokój ducha?

    Wcale nie popier... To niektórzy ludzie są popier.. Nie od dzisiaj
    wiadomo że gatunek ludzi to nie tylko podział na dwie płcie i na dodatek
    że jest to podział sztywny wg kategorii fizycznej. Co widzisz złego w
    oczekiwaniu danej osoby aby się do niej zwracać pan/pani, a nie wg
    swoich kryteriów?

    "Faszysta", cóż to za osobnik i jak się zachowuje? "Pedały do gazu,
    niewygodne książki do ognia, zapomnij o krytyce władzy". Sam się
    zastanów czy zasługujesz na takie miano. Ale fakty są takie ża nawet
    najbardziej żarliwy faszysta odżegnuje się od takiego miana mimo tego że
    wyznaje biblię Adolfa.

    Jejku! Wszędzie widzisz jakieś podteksty. Poza tym czy odmieńcy
    zawłaszczyli kolor tęczowy jak katolicy znak krzyża? Osobiście nie
    słyszałem o wyrokach za profanację koloru tęczowego i i obrazę uczuć z
    tego powodu.

    Raczej na pewno, każdy dyskryminowany człowiek poczuje się lepiej widząc
    że nie jest sam w wrogim sobie świecie.

  • 12. Data: 2021-07-13 14:57:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-lipca-2021 o 11:54, trybun pisze:
    Co widzisz złego w
    > oczekiwaniu danej osoby aby się do niej zwracać pan/pani, a nie wg
    > swoich kryteriów?
    Ta osoba czegoś odemnie oczekuje czegoś
    niestandardowego/nienormalnego/niespotykanego co może powodować u mnie
    dyskomfort.

    Jak ja zacznę oczekiwać od kobiety z brodą żeby się ogoliła to będę
    FASZYSTĄ.
    A jak się odemnie oczekuje to mam wykonywać i już bo TAK?
    Wolność jednego człowieka kończy się tam gdzie zaczyna łamanie wolności
    czy chociażby DYSKOMFORT drugiego.
    To całe egiebete chce stawiać świat na głowie.
    Niech wygrają wybory w tfuuu demokratycznym kraju to będą mogli WYMAGAĆ.
    Jak na razie są za MALUTCY aby mi ROZKAZYWAĆ

    Mogą sobie puszczać tęczowe samochodziki ;-)

    faszysta odżegnuje się od takiego miana mimo tego że
    > wyznaje biblię Adolfa.
    To lewactwo szasta na lewo i prawo tym określeniem że dziś nawet
    przepuszczenie kobiety w drzwiach można nazwać
    seksitowskim/dyskryminującym/faszystowskim zachowaniem
    Jak lewactwo go używa to w słusznej sprawie a jak ja wytykam obłudę to
    mi NIE WOLNO go używać?

    > Jejku! Wszędzie widzisz jakieś podteksty.

    Jestem WRAŻLIWY. Murzyni są wrażliwi na nazywanie ich koloru skóry.

    A w czym ja jestem gorszy?
    Jak mi ktoś sra na ganku to piorę po mordzie ;-)
    (tylko uważaj bo to środek artystyczny z tą MORDĄ i możesz nie pojąć
    jego przekazu ;-)
    Mam przepraszać i klękać? ZA CO?

    > Raczej na pewno, każdy dyskryminowany człowiek poczuje się lepiej widząc
    > że nie jest sam w wrogim sobie świecie.

    Dyskryminowany czyli taki który nie potrafi przyjąć nazwy swojego koloru
    skóry?
    Dyskryminowany to taki któremu nie pozwala się wziąć ślubu NIEZGODNIE z
    przepisami prawa?

    Też jestem dyskryminowany: Jestem otyłym, łysym, schorowanym
    okularnikiem z kompleksami, nie mogę sobie kupić normalnego ubrania a
    dzieci pokazują na mnie palcami...

    DOMAGAM SIĘ PRZYWILEJÓW BO MI SIĘ NALEŻĄ! ;-) Jedna prostytutka w
    tygodniu! Jak mawia Runt ;-)

    (znowu uważaj na środki artystyczne ;-) )

  • 13. Data: 2021-07-17 12:40:00
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.07.2021 o 14:57, _Master_ pisze:
> [...]
    > Niech wygrają wybory w tfuuu demokratycznym kraju to będą mogli WYMAGAĆ.
    > Jak na razie są za MALUTCY aby mi ROZKAZYWAĆ

    Albo się zgrywasz albo faktycznie żyjesz z dala od cywilizacji i dobrych
    obyczajów.  Faszystą to będziesz jak wytatuujesz na czole danej osobie
    przypisaną przez siebie płeć, a za samo przezywanie będziesz postrzegany
    co najwyżej jako chamuś  i ktoś kto ma czyjeś dobro w du...

    Empatia, to sam sobie stawiaj oczekiwania, np jakiego zachowania ja
    transseksualista - Master oczekuję po otoczeniu.

> [...]
    > seksitowskim/dyskryminującym/faszystowskim zachowaniem
    > Jak lewactwo go używa to w słusznej sprawie a jak ja wytykam obłudę to

    Dobrze, a można wiedzieć dlaczego ja men mam przepuszczać women przed
    sobą, podczas gdy wiele z nich taką sytuacją jest zwyczajnie
    zażenowana?  O idiotycznym całowaniu w rękę tylko wspomnę

    .

> [...]
    > Jak mi ktoś sra na ganku to piorę po mordzie ;-)
    > (tylko uważaj bo to środek artystyczny z tą MORDĄ i możesz nie pojąć

    Co Ty pieprzysz, od kiedy to murzyni się obrażają na kolor skory?
    Widziałeś jakiś "marsz czarnych" w proteście przeciw temu? Mikke co
    prawda został w PE ukarany ale nie za samo nazywanie a za wyrażanie się
    z pogardą, czyli przedstawiał przedstawicieli rasy czarnej jako coś
    gorszego od pozostałych.

> [...]
    > dzieci pokazują na mnie palcami...
    >
    > DOMAGAM SIĘ PRZYWILEJÓW BO MI SIĘ NALEŻĄ! ;-) Jedna prostytutka w

    Dyskryminowany, czyli m.in taki który istnieje ale nie ma z tego tytułu
    żadnych praw bo dla systemu po prostu nie istnieje.

    Zakładaj chamom którzy Cię przezywają z tytułu postury i stylu bycia
    strawy w sądzie, wygraną masz pewną. Mylę że nawet wystarczyłoby zgłosić
    incydent na policji, w obydwu sprawach wygrana pewna, jednak po
    interwencji z urzędu raczej na jakieś zadość uczynienie od chamów nie ma
    co liczyć.

    A kim Ty tak właściwie jesteś i w stosunku do kogo mają być te przywileje?

  • 14. Data: 2021-07-17 22:44:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-17-lipca-2021 o 12:40, trybun pisze:
    > Faszystą to będziesz jak wytatuujesz na czole danej osobie
    > przypisaną przez siebie płeć, a za samo przezywanie będziesz postrzegany
    > co najwyżej jako chamuś  i ktoś kto ma czyjeś dobro w du...

    To ja decyduję czy zacznę kogoś nazywać inaczej niż wcześniej.
    Na tym polega WOLNOŚĆ

    Faszysta to ten co zmusza kogoś do rzeczy których nie chce robić.

    Chcesz mi wytatuować na czole FASZYSTA? bo masz taki kaprys? Bo taka
    moda? Bo czujesz się dyskryminowany?

    Dlaczego twoja dyskryminacja ma być LEPSZA niż MOJA?

    Jesteś częścią medialnej obłudnej nagonki na normalnych ludzi którzy
    cenią sobie WOLNOŚĆ i wymagają aby ICH WOLNOŚĆ BYŁA POSZANOWANA.

    Dyskryminujesz i poniżasz innych którzy mają inny pogląd.

    To że jakaś grupka się aby mogła zabijać swoje dzieci nie znaczy że
    państwo ma im na to pozwolić.

    To że dwóch chłopów chce mieć ślub nie znaczy że państwo ma im ten ślub
    usankcjonować i zrównać ze ślubami hetero.

    NIE i długo jeszcze NIE

  • 15. Data: 2021-07-17 22:49:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-17-lipca-2021 o 12:40, trybun pisze:
    > Co Ty pieprzysz, od kiedy to murzyni się obrażają na kolor skory?

    Manipulowanie nic Ci nie da.

    Nazwanie Murzyna Murzynem czy Czarnym nie jest poprawne politycznie.
    Jest mnóstwo przykładów ostracyzmu za użycie tych słów nawet w całkiem
    neutralnym kontekście.
    Np. wskazanie przez sędziego liniowego który piłkarz z ławki powinien
    zostać ukarany.

    Ciekawe czy by pyskował gdyby chcieli go nagrodzić piłkarzem meczu ;-)

  • 16. Data: 2021-07-18 09:41:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    > strawy w sądzie, wygraną masz pewną. Mylę że nawet wystarczyłoby zgłosić
    > incydent na policji, w obydwu sprawach wygrana pewna,

    I chcesz aby takimi bzdurami zajmowało się państwo i marnotrawiło nasze
    podatki?

    Tak właśnie rozumuje zacietrzewiony LEWAK

  • 17. Data: 2021-07-19 18:37:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Jul 2021 12:26:41 +0200, w <60eac82c$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
    RadoslawF <r...@g...com> napisał(-a):

    > Jeśli szacunkiem jest podanie innej płci to faktycznie wykazali.

    Akurat aktualnie są kobietą.

  • 18. Data: 2021-07-19 18:39:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 17 Jul 2021 22:44:48 +0200, w <60f34141$0$550$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > To ja decyduję czy zacznę kogoś nazywać inaczej niż wcześniej.
    > Na tym polega WOLNOŚĆ

    Spoko. Czyli nie obrazisz się, gdy będziesz nazywany kretynem?

  • 19. Data: 2021-07-19 18:40:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Jul 2021 15:38:43 +0200, w <60eaf463$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > W dniu niedziela-11-lipca-2021 o 15:24, LordBluzg(R) pisze:
    > Na świecie są ludzie, którzy nawiązują
    >
    > O jakie wyszukane słownictwo
    > A chodzi o zwykły NATURALNY podział ekologiczny
    > na PIERDOLNIĘTYCH i NORMALNYCH ;-)

    A po czym odróżnić pierdolniętych od normalnych? Bo stanowią mniejszość?

  • 20. Data: 2021-07-19 20:30:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pierdolnięta jest baba z BRODĄ ;-) a BEZCZELNA jak mnie zmusza mówić do
    niej WASZMOŚĆ ;-)

    Dotarło?