  • 31. Data: 2011-09-15 10:14:18
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 08:45:26 +0200, Ariusz napisał(a):

    > JESTEM JAK NAJBARDZIEJ (...) PIJANYM KIEROWCĄ...

    No pieknie, pieknie :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 32. Data: 2011-09-15 10:17:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Sep 2011 22:25:50 GMT, to napisał(a):

    > A co Ci przeszkadza dokonać oceny swoich możliwości gdy jesteś śpiący czy
    > zdenerwowany? I jaki to ma związek z nazwaniem kogoś (lub nie) "mordercą"?

    Znasz jakas uniwersalna, w miare obiektywna skale, ktora pozwala oszacowac
    wzgledny poziom np. wlasnego zdenerwowania albo stresu bez
    specjalistycznych badan? Bo w przypadku alkoholu jest to dosc proste -
    wystarczy policzyc kieliszki.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 33. Data: 2011-09-15 10:18:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-15, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Wszyscy uzytkownicy drog i samochodow domyslnie akceptuja pewien umowny
    > poziom ryzyka, ktore probuje sie ograniczac, nakladajac obowiazek
    > utrzymywania nalezytego stanu technicznego samochodu, obowiazek
    > przestrzegania przepisow i zakaz jazdy w stanie pomrocznosci jasnej.

    Bzdura, zdecydowana większość użytkowników nie przestrzega wszystkich
    przepisów.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2011-09-15 10:25:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 23:43, to pisze:
    > Dlaczego to samo? Nie odróżniasz wypadku od morderstwa? Widzę, że TV już
    > Ci zrobił wodę z mózgu. :>

    Jak po pijaku zastrzelisz kogoś przypadkiem z legalnie posiadanej broni,
    to sąd raczej nie będzie miał dla Ciebie taryfy ulgowej :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 35. Data: 2011-09-15 10:27:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-15, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > przestrzegania przepisow i zakaz jazdy w stanie pomrocznosci jasnej.

    Bzdura, zdecydowana większość użytkowników nie przestrzega wszystkich
    przepisów. A wracając do tematu: jesteś aroganckim bucem, który powinien
    odpowiadać jak za zabójstwo czy nie?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2011-09-15 10:41:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 10:27:48 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    (...)

    Nie, bo nie jezdze pijany ani skacowany i zdarza mi sie zrezygnowac z
    jazdy, kiedy jestem zmeczony albo niewyspany.

    A temat byl zupelnie inny, tylko Ty sobie postanowiles poflejmowac...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 37. Data: 2011-09-15 10:56:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-15 00:12, to pisze:
    > begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Ciężko powiedzieć. Wyartykułowanie takiego idiotyzmu po pijaku można by
    > jeszcze zrozumieć, jeśli natomiast wygenerowałeś to na trzeźwo, to
    > szczerze współczuję.

    Współczuć to powinieneś komuś kogo znam. Stracił bliską osobę przez
    pijanego debila.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2011-09-15 11:00:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-15, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie, bo nie jezdze pijany ani skacowany i zdarza mi sie zrezygnowac z
    > jazdy, kiedy jestem zmeczony albo niewyspany.

    Ale w ogóle zdaża Ci się prowadzić? No to według swojego własnego zdania
    powinieneś być sądzony jak za zabójstwo.

    > A temat byl zupelnie inny, tylko Ty sobie postanowiles poflejmowac...

    Było nie używać idiotycznego argumentu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 39. Data: 2011-09-15 11:08:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 10:17:35 +0200 osobnik zwany Maciek
    wystukał:

> [...]
    > oszacowac wzgledny poziom np. wlasnego zdenerwowania albo stresu bez
    > specjalistycznych badan? Bo w przypadku alkoholu jest to dosc proste -

    nie wystarczy. Każdy reaguje inaczej. Podobnie jak na zmęczenie, stres,
    leki itp. To już lepszą metodą od alkomatu są "prymitywne" metody
    amerykańskie. Sprawdzają czy pacjent może prowadzić czy nie niezależnie
    od tego co się z nim działo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2011-09-15 11:37:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 11:00:00 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Ale w ogóle zdaża Ci się prowadzić? No to według swojego własnego zdania
    > powinieneś być sądzony jak za zabójstwo.

    Chyba jednak nie zrozumiales.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał