  • Data: 2010-09-08 06:20:30
    Temat: Re: TVN Turbo- prowadzacy Jazde polska
    Od: "GK" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Masz racje. Ale humor moze byc prostacki albo nie. Porownaj sobie do Top
    Gear. Prowadzacy Polska jazde to cwaniaczek ktoremu sie wydaje ze jest
    mistrzem kierownicy i wszystko wie. I jak napisal MK, z tego programu mozna
    sie dowiedziec informacji typu, ze jak sie nie zapnie pasow to sie wyleci
    przez szybe podczas zderzenia.