eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[TVN Turbo] naprawa główna silnikaRe: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ind8j1$pja$1@usenet.news.interia.pl> <inedap$riq$1@inews.gazeta.pl>
    <4d9b86c7$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com>
    In-Reply-To: <e...@4...com>
    Subject: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Date: Wed, 6 Apr 2011 08:37:41 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110405-1, 2011-04-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 15
    Message-ID: <4d9c0a33$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.117.177
    X-Trace: 1302071859 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2438 178.42.117.177:58691
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360565
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e32np6dfkj3fadv2unrep44mhp55r9tgf7@4ax.com...
    > On Tue, 05 Apr 2011 23:16:51 +0200, R2r wrote:
    >>Sam doświadczyłem padu pierwszej cewki zapłonowej w Meganie tydzień po
    >>upływie gwarancji i - chciał, nie chciał - musiałem płacić za naprawę z
    >>własnej kieszeni. Gdyby awaria nastąpiła dwa tygodnie wcześniej nie
    >>byłoby problemu. Ale cóż... pech. Auto też było prosto z salonu.
    >
    > Ale Renault ponoc nauczyl sie dbac o klienta i pozniej partycypowal w
    > kosztach/dawal znizke nawet po gwarancji.

    Ciekawe, nigdy mi nic takiego nie zaproponowali.
    No chyba że cena za ten sam badziewny Sagem wynosząca dwa razy tyle co
    porządne Beru, to była promocja, tylko ja się nie poznałem. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: