  • Data: 2011-01-16 12:23:37
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-16 12:16, J.F. pisze:

    > Moze i swietny, ale chyba nie podejrzewasz ze pojade 700km zeby sie
    > godzinke poslizgac :-)

    Niektórzy jeżdżą :)

    > No tak, tylko mnie nie interesuja slalomy na recznym i zaciski, ale
    > chcialbym sie nauczyc jak opanowywac poslizg na prostej A4, albo co
    > robic gdy na droga na zakrecie okaze sie badziej sliska niz mi sie
    > wydawalo :-)

    No to na jakieś stare lotnisko wojskowe i śmigać po drogach kołowania.
    Ja znam takich miejsc trochę w mojej okolicy.
    U siebie, to najlepiej skolegować się z jakimś automobilklubem i tam już
    łatwiej zrobić nawet zrzutkę i po prostu wynająć jakiś obiekt, jeżeli
    nie ma żadnych dzikich.