eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWDRe: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Wed, 12 Jan 2011 17:51:40 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <igkpnc$o2k$2@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@f...googlegroups.com>
    <iggtkg$72m$5@inews.gazeta.pl> <igh371$l46$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <igh5ao$ij$1@news.onet.pl> <ighip9$e2l$1@news.onet.pl>
    <ighktm$g50$1@inews.gazeta.pl> <ighljd$hbr$1@inews.gazeta.pl>
    <igj488$46j$2@news.net.icm.edu.pl> <igk418$gs6$4@inews.gazeta.pl>
    <igknfl$9nd$1@news.net.icm.edu.pl> <igknic$hj1$1@inews.gazeta.pl>
    <igknrj$9nd$3@news.net.icm.edu.pl> <igkouf$m6g$2@inews.gazeta.pl>
    <igkpe4$9nd$7@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1294854700 24660 194.80.173.254 (12 Jan 2011 17:51:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jan 2011 17:51:40 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <igkpe4$9nd$7@news.net.icm.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341900
    [ ukryj nagłówki ]

    On 12/01/2011 17:43, Filip KK wrote:
    > W dniu 2011-01-12 18:38, kamil pisze:
    >
    >> Zaczelo sie od jazdy w zakrecie, teraz mamy wyjscie z zakretu z dobrze
    >> ustawionym autem. Ustawiajac FWD na wyjsciu tez mozesz cisnac w podloge
    >> i to pomoze.
    >>
    > Po to jest napęd na tylnej osi a na przedniej sterowanie, żeby bez
    > problemu postawić auto bokiem przed zakrętem. W przednim napędzie musisz
    > ZABLOKOWAĆ tylne koła, żeby postawić go bokiem w zakręcie.

    Wcale nie musisz.

    > Teraz mamy jazdę w zakręcie:
    > FWD - mniejsza sterowność, mniej możliwości, podsterowność
    > RWD - większa sterowność, więcej możliwości, nadsterowność

    >> Nie zrozum mnie zle, od lat jezdze AWD i leje na wyzszosc jednego
    >> uposledzonego napedu nad innym uposledzonym napedem, ale troche sie
    >> zapedzasz w teoriach po prostu. Zwlaszcza, ze kilka mocnych FWD mialem,
    >> ze szperami i bez, i mozna tym szybko pojechac.
    >>
    > Szybko, nie oznacza szybciej. Szpera w tylnym napędzie wymiata każde FWD
    > bezdyskusyjne.


    Ale nadal nie rozumiem, jak to sie ma do faktu jazdy przecietnego
    kapelusza po przecietnej drodze? Bo caly czas o tym rozmawiamy w tym
    watku, a ty wyskoczyles z driftowaniem 1000KM jako potwierdzenie
    upadajacej tezy.





    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: