eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWDRe: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Wed, 12 Jan 2011 18:43:38 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 41
    Message-ID: <igkpe4$9nd$7@news.net.icm.edu.pl>
    References: <1...@f...googlegroups.com>
    <iggtkg$72m$5@inews.gazeta.pl> <igh371$l46$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <igh5ao$ij$1@news.onet.pl> <ighip9$e2l$1@news.onet.pl>
    <ighktm$g50$1@inews.gazeta.pl> <ighljd$hbr$1@inews.gazeta.pl>
    <igj488$46j$2@news.net.icm.edu.pl> <igk418$gs6$4@inews.gazeta.pl>
    <igknfl$9nd$1@news.net.icm.edu.pl> <igknic$hj1$1@inews.gazeta.pl>
    <igknrj$9nd$3@news.net.icm.edu.pl> <igkouf$m6g$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1294854404 9965 89.78.83.170 (12 Jan 2011 17:46:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jan 2011 17:46:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <igkouf$m6g$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341897
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-12 18:38, kamil pisze:

    > Zaczelo sie od jazdy w zakrecie, teraz mamy wyjscie z zakretu z dobrze
    > ustawionym autem. Ustawiajac FWD na wyjsciu tez mozesz cisnac w podloge
    > i to pomoze.
    >
    Po to jest napęd na tylnej osi a na przedniej sterowanie, żeby bez
    problemu postawić auto bokiem przed zakrętem. W przednim napędzie musisz
    ZABLOKOWAĆ tylne koła, żeby postawić go bokiem w zakręcie.

    Teraz mamy jazdę w zakręcie:
    FWD - mniejsza sterowność, mniej możliwości, podsterowność
    RWD - większa sterowność, więcej możliwości, nadsterowność

    >
    >>> Kto tu odwraca kota ogonem?
    >>>
    >>> W ten sposob FWD tez pojedzie, gaz w podloge, kupa dymu i jakos zakret
    >>> pokonasz. Tylko CO Z TEGO?
    >>>
    >> Sam napisałeś "jakoś". Wnioski wyciągnij sam. Pokaż mi teraz filmik, na
    >> którym porusza się auto z taką mocą jak to BMW w zakręcie z pedałem gazu
    >> w podłodze. Może być na suchym.
    >
    > Pelno tego na youtube, poszukaj sobie foki RS w zakretach. Pytanie tylko
    > po czym poznasz, ze ma gaz w podlodze, skoro bez 1000KM nie pali opon?
    >
    Mnie nie interesuje czy ktoś ma gaz w podłodze, czy też nie. To nie ja
    idiotycznie zapytałem w wątku o gaz w podłodze. Liczy się zupełnie co
    innego. Żeby wcisnąć gaz w podłogę, to musi wystąpić odpowiedni moment
    do tego. W pierwszym lepszym zakręcie wciśnięcie gazu w podłogę skończy
    się źle i to obojętnie w jakim napędzie.

    >
    > Nie zrozum mnie zle, od lat jezdze AWD i leje na wyzszosc jednego
    > uposledzonego napedu nad innym uposledzonym napedem, ale troche sie
    > zapedzasz w teoriach po prostu. Zwlaszcza, ze kilka mocnych FWD mialem,
    > ze szperami i bez, i mozna tym szybko pojechac.
    >
    Szybko, nie oznacza szybciej. Szpera w tylnym napędzie wymiata każde FWD
    bezdyskusyjne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: