    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Tue, 11 Jan 2011 21:48:17 +0100

    W dniu 11-01-11 21:37, J.F. pisze:

    > Na odpowiednich letnich to i AWD nie wyjedzie zima :-)

    Ale juz na calorocznych jezdzi sie fajnie AWD - pisze na przykladzie
    Potenz RE92.

    > Taa, a jak ktos mowi ze niemiecki dziadek swoim autem tylko do
    > kosciola, to mu zarzucaja klamstwo :-)

    Szkoda sprzedawac, bo wezmie sie jakies grosze a jest w bardzo dobrym
    stanie i "jeszcze sie przyda". Nigdy nie widzialo gazu, od zawsze na
    dobrym paliwie. 18lat, 180000 mil przebiegu, ale silnik ciagnie dalej
    pieknie (czuc te 220KM). Ani grama rdzy, srodek tez nie zmeczony. Nie
    pamietam kiedy tam sie ostatnio cos zepsulo. Ponad polowe swojego zycia
    jezdzil w cieplej Kaliforni. Po prostu stare dobre W124 :)