  • Data: 2011-01-11 21:37:43
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-11 21:10, J.F. pisze:

    > Nie bardzo rozumiem - to te efektowne samochody maja mniejsza moc, czy
    > to klasa na malucha ?

    W RPP jest klasa N3/A7 gdzie jeżdżą samochody do 2000ccm.
    Jest też klasa RWD-3 w której również jeżdżą samochody do 2000ccm, ale z
    napędem na tylną oś.

    Jest osobna klasa żeby zawodnicy w samochodach tylnonapędowych też mieli
    o co walczyć, bo w konfrontacji z FWD wypadają słabo nawet w porównaniu
    z autami grupy N.
    W ubiegłym sezonie najlepszy zawodnik klasy RWD-3 był dopiero na 29
    miejscu klasyfikacji generalnej i tylko raz w tej klasyfikacji punktował.
    I należy założyć że wina leży po stronie samochodów (można zgadywać że w
    dużej części właśnie w tym z której strony jest napęd), bo z pewnością
    są kierowcami na odpowiednim poziomie.

    Klasa na malucha też jest RWD-1 do 750ccm :)