eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWDRe: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Rafal T." <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Tue, 11 Jan 2011 10:22:39 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <igh7gv$7hc$1@news.onet.pl>
    References: <1...@f...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-148-191.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1294737759 7724 89.77.148.191 (11 Jan 2011 09:22:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jan 2011 09:22:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <1...@f...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341483
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11-01-11 02:12, Piotr Molski pisze:

    > Obejrzalem jakies 10-12 przejazdow. Jedyni dwaj kierowcy, ktorzy
    > wypadli z toru jazdy i wykrecili niekontrolowane baczki jechali BMW.
    > Byl jeszcze jeden RWD - VW T3 1,9TDI 110 KM. Ten akurat przejechal
    > czysto.
    > Na Grupie byly dyskusje o wyzszosci RWD/FWD. Z tego co pokazali w
    > programie, trzeba duuuzo wiecej umiejetnosci, zeby bezpiecznie
    > prowadzic RWD.

    Z tym że to nie jest w ogóle miarodajne. Można pokazać inny test i już
    napęd na przód wypada źle.

    http://www.youtube.com/watch?v=jV18ZBXwwYM

    BMW też fajnie to wyjaśnia
    http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I&NR=1


    Separacja osi skrętnej od napędowej przynosi wiele korzyści, pod
    warunkiem, że kierowca wie jak to wykorzystać. Ucieczka przedniej w
    napędzie FWD na zewnątrz łuku toru jazdy jest groźna a bardzo częsta w
    tego typu napędach, zwłaszcza jeśli na łuku dodajemy gazu, mamy
    "transfer masy" na tył i koła tracą przyczepność.

    Reasumując. Dla przeciętnego kierowcy lepszy jest napęd na przód.

    rt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: