-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Rafal T." <r...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
Date: Tue, 11 Jan 2011 10:22:39 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <igh7gv$7hc$1@news.onet.pl>
References: <1...@f...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 89-77-148-191.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1294737759 7724 89.77.148.191 (11 Jan 2011 09:22:39 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jan 2011 09:22:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <1...@f...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341483
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11-01-11 02:12, Piotr Molski pisze:
> Obejrzalem jakies 10-12 przejazdow. Jedyni dwaj kierowcy, ktorzy
> wypadli z toru jazdy i wykrecili niekontrolowane baczki jechali BMW.
> Byl jeszcze jeden RWD - VW T3 1,9TDI 110 KM. Ten akurat przejechal
> czysto.
> Na Grupie byly dyskusje o wyzszosci RWD/FWD. Z tego co pokazali w
> programie, trzeba duuuzo wiecej umiejetnosci, zeby bezpiecznie
> prowadzic RWD.
Z tym że to nie jest w ogóle miarodajne. Można pokazać inny test i już
napęd na przód wypada źle.
http://www.youtube.com/watch?v=jV18ZBXwwYM
BMW też fajnie to wyjaśnia
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I&NR=1
Separacja osi skrętnej od napędowej przynosi wiele korzyści, pod
warunkiem, że kierowca wie jak to wykorzystać. Ucieczka przedniej w
napędzie FWD na zewnątrz łuku toru jazdy jest groźna a bardzo częsta w
tego typu napędach, zwłaszcza jeśli na łuku dodajemy gazu, mamy
"transfer masy" na tył i koła tracą przyczepność.
Reasumując. Dla przeciętnego kierowcy lepszy jest napęd na przód.
rt
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.11 10:41 Shadowchaser
- 11.01.11 12:28 Rafał VFR
- 11.01.11 12:31 kamil
- 11.01.11 12:36 neoniusz
- 11.01.11 12:40 Waldek Godel
- 11.01.11 13:34 Voytek
- 11.01.11 13:40 ptoki
- 11.01.11 14:02 kamil d
- 11.01.11 14:11 marek
- 11.01.11 14:16 kamil d
- 11.01.11 14:18 Agent
- 11.01.11 14:21 Voytek
- 11.01.11 14:22 kamil
- 11.01.11 14:25 Agent
- 11.01.11 14:26 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu