  • Data: 2011-01-11 13:40:04
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 02:12, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:
    > Witam,
    > obejrzalem program TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic". W programie
    > "cywile" jezdza swoimi samochodami po torze przeszkod - test losia,
    > plyta poslizgowa itp.
    > Obejrzalem jakies 10-12 przejazdow. Jedyni dwaj kierowcy, ktorzy
    > wypadli z toru jazdy i wykrecili niekontrolowane baczki jechali BMW.
    > Byl jeszcze jeden RWD - VW T3 1,9TDI 110 KM. Ten akurat przejechal
    > czysto.
    > Na Grupie byly dyskusje o wyzszosci RWD/FWD. Z tego co pokazali w
    > programie, trzeba duuuzo wiecej umiejetnosci, zeby bezpiecznie
> [...]
    Tez to widzialem. I zauwazylem inna rzecz:
    Ogromna wiekszosc kierowcow nie potrafila czysto przejechac tego toru.
    Zapieprzali na slepo. Gdyby zamist pacholkow byly betony to chyba
    tylko dwu mialo by nierozbite kompletnie samochody.

    Jak dla mnie program swietny. Bo pokazal jak to miszcze kierownicy
    przeceniaja siebie i swoje autka. Paru z nich nawet nie wiedzialo jak
    opanowac samochod ktorym jezdza na codzien.