    From: Brooks <x...@j...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV4 w TNK
    Date: Tue, 23 Feb 2010 12:05:24 -0800 (PST)

    On 23 Lut, 08:17, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > drogo, bo tu poza panette i mini mini nic nie ma, a dwóch kart
    > to się chyba nie opłaca, chyba  że komuś zależy na tv4 - może F1
    > jak tam jest.
    >
    > --
    > pozdrawiam. pawell32
    > Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion
    Nie mi oceniać co dla kogo drogo a co tanio.
    Jeden kupuje Dreamboxy aby rozdzielić sobie w domu Cyfrowy Polsat z
    wydobytym boxkeyem i nie uważa że przepłacił 5 krotnie. Kto inny płaci
    9,90 miesięcznie przez 29 miesięcy za pare podstawowych kanałów.
    Jeszcze ktoś dzieli spliterem nieopłaconą kartę TNK. Mamy na każdą
    kieszeń możliwości i muszę przyznać,że telewizja satelitarna czy
    internetowa stawia przed nami ciekawe możliwości jako hobby.
    Co do zawartości kanałów to nad gustami nie można podjąć równej
    dyskusji.
    "Maja w ogrodzie" w TVN Meteo, "Top Gear" w TVN Turbo, "Galileo" w
    TV4, można tak mnożyć przykładów ciekawych programów...za rok
    napiszemy coś innego.
    TVP małpuje niektóre seriale próbując wrócić oglądalność. Następnie
    żongluje godzinami emisji, że nie sposób śledzić losy Kapitana Pierce
    czy innego Doktora Housa. Ale nie można zarzucić,że nie ma tej pozycji
    w emisji ;)
    Mi brakuje możliwości zajrzenia do niektórych pozycji innych
    operatorów. A oni nie chcą dawać niekodowanych weekendów, okienek.
    Czemu? Chciałbym kupić Polsat tylko, przydałoby się go podejrzeć a nie
    mam naziemnego. Polsat HD to ta sama oferta co Polsat SD? Czemu nie
    rozkodują na jakiś czas?