  • Data: 2010-02-24 07:15:57
    Temat: Re: TV4 w TNK
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mi oceniać co dla kogo drogo a co tanio.
    > Jeden kupuje Dreamboxy aby rozdzielić sobie w domu Cyfrowy Polsat z
    > wydobytym boxkeyem i nie uważa że przepłacił 5 krotnie. Kto inny płaci
    > 9,90 miesięcznie przez 29 miesięcy za pare podstawowych kanałów.
    > Jeszcze ktoś dzieli spliterem nieopłaconą kartę TNK. Mamy na każdą
    > kieszeń możliwości i muszę przyznać,że telewizja satelitarna czy
    > internetowa stawia przed nami ciekawe możliwości jako hobby.
    > Co do zawartości kanałów to nad gustami nie można podjąć równej
    > dyskusji.

    prawda

> [...]
    > napiszemy coś innego.
    > TVP małpuje niektóre seriale próbując wrócić oglądalność. Następnie
    > żongluje godzinami emisji, że nie sposób śledzić losy Kapitana Pierce
    > czy innego Doktora Housa. Ale nie można zarzucić,że nie ma tej pozycji
    > w emisji ;)
    > Mi brakuje możliwości zajrzenia do niektórych pozycji innych
    > operatorów. A oni nie chcą dawać niekodowanych weekendów, okienek.
    > Czemu? Chciałbym kupić Polsat tylko, przydałoby się go podejrzeć a nie
    > mam naziemnego. Polsat HD to ta sama oferta co Polsat SD?

    z tego co wiem to tak, tvn i tvn hd to to samo.

    Czemu nie
    > rozkodują na jakiś czas?

    hmmm, np gadzinę dziennie... może trzeba coś takiego im podsunąć.
    polsat jako stacja ogólnoposka powinna byc obecna w każdej platformie,
    nie każdy ma warunki na naziemną, nie każdy chce dla jednego kanału \
    wystawiać wysoko antenę naziemną.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion