  • 21. Data: 2011-03-14 20:38:28
    Temat: Re: [TV/reklama] Lexus w pełni hybrydowy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 20:07:52 +0100, Cavallino wrote:

    >Wiesz, w piatek robiłem czwarty przegląd i też nie musiałem nic wymieniać.

    No to tak jeszcze z 15 lat i za znaczek KIA tez bedziesz musial
    doplacic, ale moze renufki beda tanie :-)

    >Nawet klocki tylne które zanabyłem zapobiegawczo razem z filtrami (jako że
    >rok temu w poprzednim serwisie twierdzili że są na ukończeniu) nie zostały
    >wymienione, bo się okazało ze jest ich jeszcze z 50%, więc muszę je zwrócić.
    >Swoją drogą - pewnie próbowali mnie wtedy naciągnąć.

    Ja tam nie wiem, z tylu mam bebny, a w nich szczeki jakies dziwnie
    zywotne sa, wytrzymuja ze 100kkm :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-03-14 20:43:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to tak jeszcze z 15 lat i za znaczek KIA tez bedziesz musial
    > doplacic,

    Wtedy kupię inne auto, które będzie na topie w klasyfikacji cena/jakość.

  • 23. Data: 2011-03-15 00:34:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message

    > ani IS300 kiedyś ani IS350 teraz nie są oficjalnie sprzedawane w PL :(
    > pozostaje tylko prywatny import...
    > natomiast IS 250 wersja PRESTIGE z automatem kosztuje 202 100 PLN
    > i do tego jeszcze 4500 PLN za lakier metalik i 4700 PLN za szyberdach
    > żeby naprawdę mieć pełne wyposażenie :)

    Czy ta wersja "prestige" ma napęd na wszystkie koła czy tylko tył jak IS350?

  • 24. Data: 2011-03-15 02:18:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Zawsze to lepiej niż się nie nauczyć, ale gadać, tak jak Ty to robisz.

    Pitu, pitu.

  • 25. Data: 2011-03-15 08:34:18
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > a spodziewałe ś się ceny jak za fiata Panda???
    > przecież to Lexus :) w dodatku eko-trendy i inne takie tam och i ach :)

    Jak to mowią - rynek kształtuje cene :)

    Mam duzo kasy, chce kupic kompakta (czy to sobie czy zonie/kobiecie) -
    jesli mam wybierac między Kią/Hultajem czy innym Lanosem a Lexusem chyba
    wybiore Lexusa :) Jednak ... raczej żonie/kobiecie, bo one wszystkie
    jakies takie ...... damskie ;)

    Sa chyba droższe kompakty, a skoro ciągle na rynku istnieją to znaczy ze
    popyt jest. Sensowność zakupu ma tu raczej zadne znaczenie.

    Nie wszyscy kierują się tylko i wyłącznie portfelem/rozsądkiem
    wybierając auto, nie dla wszystkich jest to zwykle narzędzie, ktorym
    jezdza do fabryki na 7 rano i wracają z niej o 15 i maja gdzieś jego
    wygląd czy klase marki ...

    W koncu jest jakis powod, dla ktorego po ulicach jednak jezdza tez auta
    inne niz te najtansze marek.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 26. Data: 2011-03-15 08:37:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-15 00:34, Pszemol pisze:
    > Czy ta wersja "prestige" ma napęd na wszystkie koła czy tylko tył jak
    > IS350?

    W PL nie sprzedaja ISa AWD.

  • 27. Data: 2011-03-15 08:47:34
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]

    wygląd czy klase marki ...

    W koncu jest jakis powod, dla ktorego po ulicach jednak jezdza tez auta
    marek innych niz te najtansze.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 28. Data: 2011-03-15 09:42:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mam duzo kasy, chce kupic kompakta (czy to sobie czy zonie/kobiecie) -
    > jesli mam wybierac między Kią/Hultajem czy innym Lanosem a Lexusem chyba

    Między Kią/Hultajem a Lexusem jest jeszcze 50 tys różnicy i cała kupa
    kompaktów z hot-hatchami włącznie.
    Jedzącymi tego Lexusa na śniadanie pod każdym względem, może oprócz zużycia
    paliwa.

> [...]
    > popyt jest. Sensowność zakupu ma tu raczej zadne znaczenie.
    >
    > Nie wszyscy kierują się tylko i wyłącznie portfelem/rozsądkiem wybierając

    Oczywiście, właśnie o nich powyżej pisałem.

  • 29. Data: 2011-03-15 14:53:40
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-03-15 09:42, Cavallino pisze:
> [...]
    > kompaktów z hot-hatchami włącznie.
    > Jedzącymi tego Lexusa na śniadanie pod każdym względem, może oprócz

    Podejrzewam, że taki Golf GTI TDI (czy tam jak teraz to się nazywa GTD)
    ma lepsze spalanie jak ten Lexus. No i na pewno lepiej jeździ. Co nei
    zmienia faktu, że za znaczek Lexusa trzeba sporo zapłacić. Bo jakoś
    wyglądem nie powala na kolana.

  • 30. Data: 2011-03-15 16:00:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Wtedy kupię inne auto, które będzie na topie w klasyfikacji cena/jakość.

    A kto ten "top" ustala dla Ciebie?