  • 11. Data: 2011-03-14 16:07:25
    Temat: Re: [TV/reklama] Lexus w pełni hybrydowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:illag3$4fs$1@pippin.nask.net.pl...

    > naprawdę???
    > to pokaż mi kompakt tej wielkości, jakości i niezawodności, z takim
    > prestiżem,
    > na takim poziomie technologicznym i z takim wyposażeniem za 53,5 tysiąca

    Coś gdzieś pisałem o (cytuję): "tej wielkości, jakości i niezawodności, z
    takim prestiżem, na takim poziomie technologicznym i z takim wyposażeniem "
    ?
    Jeśli nie, to o co pytasz?

    BTW: Kompakty za 100 tys też są rzecz jasna.
    Ludzi którzy lubią wyrzucać kasę w błoto jest całkiem dużo, więc czemu
    zabierać im taką możliwość?

  • 12. Data: 2011-03-14 16:07:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 15:51:57 +0100, Cavallino wrote:
    >Panda to nie kompakt.
    >Kompakty kosztują tak ze dwa razy tyle co Panda, ale gdzieś połowę tego co
    >Lexus.

    Ale to jest Lexus a nie KIA :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-03-14 16:09:41
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

> [...]
    > takim prestiżem, na takim poziomie technologicznym i z takim wyposażeniem

    czyżbyś nie zauważył o jakim konkretnym modelu samochodu jest ten wątek???
    :)
    cała dyskusja odnosi się właśnie do niego...

  • 14. Data: 2011-03-14 16:14:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale to jest Lexus a nie KIA :-)

    Tak, jak wiem, że znaczek dużo kosztuje.
    Tylko zwykle za niego nie jestem skłonny płacić ani grosza.

  • 15. Data: 2011-03-14 16:14:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > czyżbyś nie zauważył o jakim konkretnym modelu samochodu jest ten wątek???

    O nietrafionej reklamie bzdurnego toczydła.

  • 16. Data: 2011-03-14 16:20:58
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 15:14, Cavallino wrote:

    > Tak, jak wiem, że znaczek dużo kosztuje.
    > Tylko zwykle za niego nie jestem skłonny płacić ani grosza.

    Obiad w McDonaldsie tez kosztuje 1/4 obiadu w przyzwoitej knajpie. Jedno
    i drugie zjesz i wysrasz, wiec po co przeplacac?

    Kamil

  • 17. Data: 2011-03-14 18:04:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tadeusz

    > naprawdę???
    > to pokaż mi kompakt tej wielkości, jakości i niezawodności, z takim
    > prestiżem,
    > na takim poziomie technologicznym i z takim wyposażeniem za 53,5 tysiąca

    Dyskusja z nim na ten temat nie ma sens -- Cavallino nauczył się na
    pamięć kilku literek i w ten tylko sposób dzieli samochody.

  • 18. Data: 2011-03-14 18:57:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 15:20:58 +0000, Kamil wrote:
> [...]

    Ale to nie tylko znaczek, to takze japonska jakosc, nie trzeba potem
    co roku cewek wymieniac :-P

    >Obiad w McDonaldsie tez kosztuje 1/4 obiadu w przyzwoitej knajpie. Jedno
    >i drugie zjesz i wysrasz, wiec po co przeplacac?

    No i widac jakie tlumy w McDonaldzie.

    Przy czym prawde mowiac to makkwak jest strasznie drogi - za podobne
    pieniadze mozna zjesc obok i to smacznie.

    Tylko ze w tej knajpie, podobnie zreszta jak w makkwaku, motloch
    przypadkowy bedzie, nie to co porzadna restauracja - placisz, ale jesz
    wsrod elyty :-P

    J.

  • 19. Data: 2011-03-14 20:07:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale to nie tylko znaczek, to takze japonska jakosc, nie trzeba potem
    > co roku cewek wymieniac :-P

    Wiesz, w piatek robiłem czwarty przegląd i też nie musiałem nic wymieniać.
    Nawet klocki tylne które zanabyłem zapobiegawczo razem z filtrami (jako że
    rok temu w poprzednim serwisie twierdzili że są na ukończeniu) nie zostały
    wymienione, bo się okazało ze jest ich jeszcze z 50%, więc muszę je zwrócić.
    Swoją drogą - pewnie próbowali mnie wtedy naciągnąć.

  • 20. Data: 2011-03-14 20:08:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Tadeusz

    > Dyskusja z nim na ten temat nie ma sens -- Cavallino nauczył się na
    > pamięć kilku literek

    Zawsze to lepiej niż się nie nauczyć, ale gadać, tak jak Ty to robisz.