  • Data: 2011-03-15 08:47:34
    Temat: Re: [TV/reklama] Lexus w pełni hybrydowy
    Od: Arek M <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a spodziewałe ś się ceny jak za fiata Panda???
    > przecież to Lexus :) w dodatku eko-trendy i inne takie tam och i ach :)

    Jak to mowią - rynek kształtuje cene :)

    Mam duzo kasy, chce kupic kompakta (czy to sobie czy zonie/kobiecie) -
    jesli mam wybierac między Kią/Hultajem czy innym Lanosem a Lexusem chyba
    wybiore Lexusa :) Jednak ... raczej żonie/kobiecie, bo one wszystkie
    jakies takie ...... damskie ;)

    Sa chyba droższe kompakty, a skoro ciągle na rynku istnieją to znaczy ze
    popyt jest. Sensowność zakupu ma tu raczej zadne znaczenie.

    Nie wszyscy kierują się tylko i wyłącznie portfelem/rozsądkiem
    wybierając auto, nie dla wszystkich jest to zwykle narzędzie, ktorym
    jezdza do fabryki na 7 rano i wracają z niej o 15 i maja gdzieś jego
    wygląd czy klase marki ...

    W koncu jest jakis powod, dla ktorego po ulicach jednak jezdza tez auta
    marek innych niz te najtansze.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM