  • Data: 2010-03-18 20:46:51
    Temat: Re: TV plazmowy
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja uważam, ze czas plazm się skończył. LCD bardzo sie rozwinely.

    a kontrast, katy, kolory?
    tylko nie pisz, ze plazmy zuzywaja wiecej energii...

    czekam az ta przestarzala dupiasta technika lcd
    kopnie z polobrotu w kalendarz i wejda jakies oledy
    czy cos, co bedzie bardziej ludzkie niz to zas*ane lcd:
    tn - szybka, ale kiepawe katy i kontrast
    *va - swietny kontrast, dobre kolory, ale na smuzy
    ips - jeszcze nie mialem, ale po doswiadczeniach z tn i pva "sie boje"

    ps
    tak, mam tv lcd, bo nie bylo mnie stac na dobra plazme :P