  • Data: 2010-11-04 16:11:12
    Temat: Re: TV na suficie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/iauebq$q8g$1@mx1.inte
    rnetia.pl
    *Ghost* napisał(-a):

    > To dziwnie masz.

    No faktycznie. Jak śpię to głowę mam poziomo, a jak chodzę to najwyższym
    jej punktem jest jej czubek. Taki dziwoląg ze mnie. Domyślam się, że u
    Ciebie jest zupełnie na odwrót: jak śpisz to najwyższym punktem głowy
    jest jej czubek, jak chodzisz to koniec nosa.

    > W tym, ta galaz dotyczy plasko przypietego telwizora do sufitu.

    To Tobie się tak wydaje, bo wyciąłeś kawałek z pierwotnego tekstu, a ja
    włączyłem się do dyskusji w dalaszej jej części, co wcale nie odbiera mi
    prawa do ustosunkowania się do całego pierwszego postu. I proszę Cię,
    nie mów mi, że jak wyciąłeś od

    2. wiszący na jakimś wysięgniku (?) pod kątem.
    do końca

    to ja już nie mogę o tym dyskutować o tym wyciętym fragmencie.

    > Wiesz, jest cos takiego jak poprawne cytowanie i zauwazylem, ze nie
    > uznajesz tej instytucji. Cytowanie ustala kontekst - cofnij sie o pare
    > postow.

    To objaśnij mnie co źle zacytowałem i nadomiar złego nie odniosłem się
    do tego /złego/ cytatu. BTW, szukasz tematu zastępczego w poczuczaniu
    mnie o cytowaniu, bo zaczynasz brnąć w meritum dsykusji.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675