  • Data: 2010-11-07 16:02:40
    Temat: Re: TV na suficie
    Od: nikt <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2010 21:47, Tomy M. pisze:

    > To głupi pomysł, zostanie Ci po nim tylko kilka
    > dziur w suficie.
    No ale piszesz z autopsji czy na podstawie Twojego "wydaje mi się" ?

    >Ale wierć! Do bólu ... kręgosłupa :-)
    Bo widzisz, dla mnie to ważna kwestia jest. Na podstawie mojego "wydaje
    mi się" powinno być wprost przeciwnie. Dlatego pytam, czy sprawdzałeś.
    Druga sprawa, że w zasadzie ile kręgosłupów tyle problemów z nimi, i
    pewnie coś co odpowiada Tobie nie musi odpowiadać mi i vice versa.
    Zostaje chyba przygotować zestaw do szpachlowania i nabrać pewności;)
    Ale w międzyczasie możemy sobie poteoretyzować tutaj.

    >[...]
    Co do tego nieprzystosowania do wiszenia poziomego to mam dziwne
    wrażenie, że taki współczesny TV to się zepsuje tak czy siak po max. 4
    latach niewytężonej pracy i dziś już flaszkę stawiam, że powodem tego
    zepsucia nie będzie pewnie praca w pozycji wiszącej poziomej. Generalnie
    ujmijmy to jako "koszta postępu";).