  • Data: 2011-03-10 16:45:40
    Temat: Re: TV i jednocześnie monitor
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2011 11:57, Budzik pisze:
    > I teraz mam problem, bo chciałbym miec jak najwiekszy Tv (dosc duży pokój)
    > a jednoczesnie wygodnie pracować na nim jako na monitorze z ogległości +-
    > metra.

    Czyli max 24 cale gdzieś.

    Osobiście jestem *przeciwko* łączeniu funkcji TV i monitora,
    bo nie da się ich spełnić z wymaganą ergonomią bez kompromisów.

    > Wybór padł na 32 cale, ale zastanawiam się czy istnieje mozliwosc, aby w
    > trbie pracy PC korzystać tylko z czesci monitora.

    Nie, rozdzielczość TV LCD jest stała i zgodna z HD, a obraz
    będzie wypełniał całą powierzchnię.

    > Dzieki temu Tv ogladałbym np. na 42 calach a w trybie monitor obszar
    > zmniejszyc tylko do 32 cali.

    No to 42" czy 32"?

    I choć pewnie ktoś znajdzie jakiś jeden model, który takie
    coś będzie potrafił, ja jestem przekonany, że tak się nie
    da.

    Nie lepiej kupić TV taki, jaki jest potrzebny i uzupełnić
    go 20"-22" monitorem? Przynajmniej będzie można pracować
    na komputerze w czasie, gdy ktoś inny będzie chciał oglą-
    dać telewizję.

    Swoją drogą myślałem, że czasy, kiedy komputer podłączało
    się do telewizora minęły jakieś 20 lat temu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./