  • Data: 2013-01-22 18:03:37
    Temat: Re: TV cyfrowa naziemna
    Od: "Kamil" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "on" napisał:

    > http://www.emitel.pl/telewizja/analogowa-emisja-nazi
    emna

    A może tu:

    http://www.polskacyfrowa.org/wazne-daty/koniec-tv-an
    alogowej.html

    Sposób myślenia twórców stron mnie zadziwia. Trzeba przekopać się przez
    kilka linków, aby dotrzeć do sedna. Chyba, że chodzi o reklamy na kolejnych
    podstronach, ale UKE, TVP, czy Boni powinni prowadzić jasne, sensowne strony
    bez reklam. Poza tym umieszczanie informacji małymi literkami na
    zaciemniającym je niebieskim tle jest debilizmem, albo złośliwością. To
    draństwo olewające widza utrzymywane jest z moich podatków i abonamentu.
    Qrwa mać. Zamiast płacić gruby sz,al swoim kumplom, ciotkom, czy kochankom
    niech wezmą jakiegoś dzieciaka z podstawówki, zapłacą mu 500 zł miesięcznie
    i będzie codziennie aktualizował sensowną stronę.

    > http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t

    A przez ten syf już nie miałem zdrowia się przekopywać. Szczególnie, że
    tytuły linków są ciekawe. Np. Linki.

    Pzdr