  • 31. Data: 2010-08-27 07:39:28
    Temat: Re: TV - co wybrac
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 26 Sie, 19:26, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> wrote:
    > W czwartek, 26 sierpnia 2010 18:43, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    Nie uzywka, nowy.

    Mam ze soba paragon, wiec moge napisac co za ile. Dodam, ze suma jak
    dla mnie nie byla zawrotna, wiec nie szukalem taniej ani nie
    targowalem sie.
    Przepisuje dokladnie pozycje z paragonu:

    Antena ASC-800P 52 zl
    Dekoder Opticum 4060LCX 120 zl
    Karta TNK 1m 30 zl
    MOnoblock GT-M040 45 zl
    Uchwyt scieny L250/38-15 13 zl
    ------------------------------
    SUma 260 zl

  • 32. Data: 2010-08-27 07:53:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Talerz 80-tka z uchwytem plus konwerter monoblok za 61 zł??

    Prędzej niż nowy dekoder TnK z kartą za 100 zł.
    http://allegro.pl/najtaniej-konwerter-monoblock-full
    hd-mti-ak51-i1192774061.html
    http://allegro.pl/maszt-uchwyt-antenowy-fajka-z-soli
    dny-4mm-i1204335926.html
    http://allegro.pl/antena-satelitarna-famaval-80-pp-b
    iala-hq-i1204281528.html

    > Kupione w
    > niedzielę?? To już łatwiej mi uwierzyć w TnK za stówę ;-)

    A mnie jakoś nie, łatwiej spuścić z ceny 34 zł, a nie 100.

  • 33. Data: 2010-08-27 07:55:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > najtańszy dekoder modułem wielosystemowym znalazłem za 134 zł.
    > to wychodzi na to samo.

    Jakim cudem?
    A nawet jakby wychodziło drożej to nie wychodzi na to samo, bo kupujesz w
    ten sposób możliwość zmiany.

    > i właśnie, jaki jest sens wiązać się na wieeeele lat?

    Jeśli wyjdzie taniej, to jest sens.

  • 34. Data: 2010-08-27 08:11:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-27 09:53, Cavallino pisze:

    > http://allegro.pl/najtaniej-konwerter-monoblock-full
> [...]

    chyba nie chcesz powiesić anteny na kawałku płaskownika???
    no i pytanie co warty jest ten konwerter?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 35. Data: 2010-08-27 08:14:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-27 09:55, Cavallino pisze:
    > Jakim cudem?
    > A nawet jakby wychodziło drożej to nie wychodzi na to samo, bo kupujesz
    > w ten sposób możliwość zmiany.

    na ten co kupił też chyba jest soft do odbioru seca.

    > Jeśli wyjdzie taniej, to jest sens.

    chyba nie dla wszystkich

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 36. Data: 2010-08-27 08:20:45
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 27 Sie, 09:55, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > A nawet jakby wychodziło drożej to nie wychodzi na to samo, bo kupujesz w
    > ten sposób możliwość zmiany.

    Ten dekoder jaki kupilem podobno jest wielosystemowy (po zmianie
    softu) zatem w razie czego...
    Ale nie kupowalem tego dla siebie, wiec zmiany nie bedzie, MIala byc
    TNK + Astra (TvTrwam dla babci) i jest.
    Kupowane na gieldzie elektronicznej ul. Wolumen w Warszawie, od firmy
    (nie Krzak), paragon i w ogole.

    Dla siebie mam C.Polsat. i niestety tylko "hot-birda" w pojedynczym
    gniazdku zbiorczym, a mieszkanie na północno-wschodnim narożniku
    budynku :/

  • 37. Data: 2010-08-27 08:34:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > na ten co kupił też chyba jest soft do odbioru seca.

    Tak?
    No to mój zarzut bylby nietrafiony.