  • 21. Data: 2010-08-26 09:46:24
    Temat: Re: TV - co wybrac
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-26 11:29, Cavallino pisze:

    > Drogo w stosunku do zawartości.

    to daj przykład tańszego rozwiązania

    > Lepszą opcją byłby zakup takiego dekodera, w którym mógłbyś oglądać coś
    > innego niż TnK jak zapragniesz zmiany.

    ja proponuje czeską platformę, u mnie na południu
    coraz bardziej popularna, szczególnie wśród tych
    co głównie sport oglądają.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-08-26 10:28:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to daj przykład tańszego rozwiązania

    Sugerujesz że za 200 zł nie kupi się dekodera z uniwersalnym czytnikiem
    kart?
    No to zawsze można wypożyczyć dekoder za 1 zł miesięcznie, a czasem nawet za
    friko.

    > ja proponuje czeską platformę, u mnie na południu
    > coraz bardziej popularna, szczególnie wśród tych
    > co głównie sport oglądają.

    A co tam takiego jest z tego sportu?
    Nie aby to samo co w ichniej naziemnej?

  • 23. Data: 2010-08-26 12:41:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-26 12:28, Cavallino pisze:

    > Sugerujesz że za 200 zł nie kupi się dekodera z uniwersalnym czytnikiem
    > kart?

    sam dekoder bez problemu, a z anteną i monoblokiem trochę wyjdzie.
    pisałeś o zawartości, więc sądziłem że chodzi o programy - nie
    o zawartość paczki. tym bardziej, że nie ma zamiaru doładowywać.

    > No to zawsze można wypożyczyć dekoder za 1 zł miesięcznie, a czasem
    > nawet za friko.

    nic nie ma za darmo, wszystko wliczone w abo.

    > A co tam takiego jest z tego sportu?
    > Nie aby to samo co w ichniej naziemnej?

    nie wiem, Ci co mają twierdzą że więcej niż u nas
    (oczywiście nie w naziemnej) i taniej.
    ale jak wiesz nie znam się na sporcie i opieram się tylko
    na tym co mówią posiadacze.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 24. Data: 2010-08-26 12:58:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > sam dekoder bez problemu, a z anteną i monoblokiem trochę wyjdzie.
    > pisałeś o zawartości, więc sądziłem że chodzi o programy

    Chodzi o programy, minimum sprzętowe żeby oglądać ten zestaw programów jest
    jednak dużo niższe.

    > nic nie ma za darmo, wszystko wliczone w abo.

    Ale przynajmniej rozłożone na wieeeeele lat.

  • 25. Data: 2010-08-26 16:31:49
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 26 sierpnia 2010 11:29, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Drogo w stosunku do zawartości.
    > Lepszą opcją byłby zakup takiego dekodera, w którym mógłbyś oglądać coś
    > innego niż TnK jak zapragniesz zmiany.

    Jakieś 150 zł z tego to czasza, konwerter i uchwyt, za 100 zł ma TnK którą
    po prostu włącza i ogląda.

    Zaproponujesz coś tańszego? Ale na _już_ a nie na "najbliższą promocję za 0
    zł".

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 26. Data: 2010-08-26 16:43:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:

    > Jakieś 150 zł z tego to czasza, konwerter i uchwyt, za 100 zł ma TnK

    To jakaś używka, czy TnK ma promocję i sprzedaje dekoder z kartą za 100 zł?

  • 27. Data: 2010-08-26 17:26:05
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 26 sierpnia 2010 18:43, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>

    > To jakaś używka, czy TnK ma promocję i sprzedaje dekoder z kartą za 100
    > zł?

    Nie mam pojęcia, ja TnK dostałem za darmo :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 28. Data: 2010-08-26 20:20:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:i5686t$1fdb$1@news.mm.pl...
    >W czwartek, 26 sierpnia 2010 18:43, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Nie mam pojęcia,

    To skąd wiesz za ile kupił dekoder?
    Spokojnie możesz przyjąć, że za standardową kwotę czyli 199 zł.
    A to już duże pole do popisu w wyborze tunera z uniwersalnym modułem.

  • 29. Data: 2010-08-26 22:58:12
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 26 sierpnia 2010 22:20, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>

    > To skąd wiesz za ile kupił dekoder?
    > Spokojnie możesz przyjąć, że za standardową kwotę czyli 199 zł.

    Talerz 80-tka z uchwytem plus konwerter monoblok za 61 zł?? Kupione w
    niedzielę?? To już łatwiej mi uwierzyć w TnK za stówę ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 30. Data: 2010-08-27 05:30:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-26 14:58, Cavallino pisze:
    > Chodzi o programy, minimum sprzętowe żeby oglądać ten zestaw programów
    > jest jednak dużo niższe.

    najtańszy dekoder modułem wielosystemowym znalazłem za 134 zł.
    to wychodzi na to samo.

    > Ale przynajmniej rozłożone na wieeeeele lat.

    i właśnie, jaki jest sens wiązać się na wieeeele lat?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux