  • 11. Data: 2010-08-19 15:24:15
    Temat: Re: TV - co wybrac
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-08-19 17:20, Derian donosi, że:

    > jak to mozliwe?
    Kolega antycypował z DVB-T ;)

  • 12. Data: 2010-08-19 21:33:01
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Kolega antycypował z DVB-T ;)

    Wizjonerstwo uprawia po prostu. Doczeka sie, albo nie. Jak na razie niewiele
    z planów dvb-t zrealizowano.

    Jingiel

  • 13. Data: 2010-08-19 21:46:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > Wizjonerstwo uprawia po prostu. Doczeka sie, albo nie. Jak na razie
    > niewiele z planów dvb-t zrealizowano.

    Ale pytający nie podał gdzie mieszka.
    Ja na dvb-t jadę od lat 2 i ponad 10% ludności Polski też tak może.

  • 14. Data: 2010-08-20 07:07:42
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 19 sierpnia 2010 23:46, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Ale pytający nie podał gdzie mieszka.
    > Ja na dvb-t jadę od lat 2 i ponad 10% ludności Polski też tak może.

    Wiemy, wiemy, to jest ta sama kraina gdzie C+ jest za darmo ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 15. Data: 2010-08-20 07:12:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:

    >C+ jest za darmo ;-)

    Tabletek zapomniałeś wziąć?

  • 16. Data: 2010-08-20 08:31:34
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 20 sierpnia 2010 09:12, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>

    > Tabletek zapomniałeś wziąć?

    Czemu się tak irytujesz? Wyluzuj trochę bo Ci żyłka pęknie ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 17. Data: 2010-08-20 08:44:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:i4lekm$2m86$2@news.mm.pl...
    >W piątek, 20 sierpnia 2010 09:12, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Czemu

    Bo jakieś kretynizmy wypisujesz, bez związku ze zdrowym rozsądkiem, o
    prawdzie nie wspominając.

  • 18. Data: 2010-08-26 09:22:59
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 19 Sie, 08:59, "Derian" <M...@w...pl> wrote:
    > Generalnie chodzi mi o min. kosztow. Co moge na tym zrobic?
    > Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej?

    Ostatniej niedzieli zakupilem zestaw TNK (dekoder, karta) plus talerz
    80 plus uchwyt plus konwerter monoblock (HotBird + Astra) za wszystko
    dałem 260 zl.

    Kanaly jakie z tego sie da odebrac mozna podzielic na 3 grupy:

    1) Na doladowanie (w moim przypadku beda wazne 1 miesiac, potem nie
    odbiore, chyba ze zaplace za kolejne doladowanie np 20 PLN za
    miesiac):

    TVN24
    TVN Turbo
    TVN Style
    TVN CNBC Biznes
    TVN Meteo
    TVP Info (z Astry za darmo)
    TVP Sport
    Disney Channel
    Discovery Channel

    2) Kodowane "Bez oplat" - dawniej wazne "forever" od niedawna wazne 12
    miesiacy po wygasnieciu waznosci doladowania TNK (oczywiscie wracaja
    po kolejnym doladowaniu):

    TVN
    TVN7
    TVP1
    TVP2
    Religia.tv

    3) FTA = niekodowane (tutaj wszystko co darmowe z Hotbirda lub z
    Hotbirda i Astry lub jeszcze z innych satelit w zaleznosci czy i na
    jakie chcesz zmieniac konwerter(y))

    czyli z polskojezycznych miedzy innymi (najpierw Hotbird potem Astra):
    TVP Kultura
    TVP Polonia
    TVS
    EduSat
    Polonia1
    TV PUls
    TV Biznes
    VIVA Polska
    4Fun.TV
    Mango
    Tele5
    itv
    patio
    TVN Warszawa
    CSB TV
    ESKA TV
    REBELTV
    TV SILESIA
    TVP HIstoria (Astra)
    TVP Info (warszawa) (Astra)
    TV Trwam (Astra)

  • 19. Data: 2010-08-26 09:29:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >Ostatniej niedzieli zakupilem zestaw TNK (dekoder, karta) plus talerz
    >80 plus uchwyt plus konwerter monoblock (HotBird + Astra) za wszystko

    Drogo w stosunku do zawartości.
    Lepszą opcją byłby zakup takiego dekodera, w którym mógłbyś oglądać coś
    innego niż TnK jak zapragniesz zmiany.

  • 20. Data: 2010-08-26 09:43:42
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-26 11:22, choczsz pisze:
    > 1) Na doladowanie (w moim przypadku beda wazne 1 miesiac, potem nie
    > odbiore, chyba ze zaplace za kolejne doladowanie np 20 PLN za
> [...]

    i kino polska ;-)

    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux