  • Data: 2012-06-09 08:28:44
    Temat: Re: TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Terry Jonesty napisał:
    > Takie odzywki jak: "dwa kartofle" - liczycie, że zapomnieliśmy?

    I "Spieprzaj dziadu" też.

    > a Ty mi tutaj piszesz, że PiS "krytykuje"... Pytam: GDZIE MOŻE JESZCZE
    > KRYTYTKOWAĆ?!
    > Tylko na "przyjęciu u cioci" jak podczas PRLu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    To po kiego grzyba wychodzicie na ulice, skoro tam też nie można wyrażać
    swoich poglądów?

    BTW. Przypomniał mi się stary dowcip, jeszcze z minionej epoki.
    - Czym się różni komunista od antykomunisty?
    - Komunista przeczytał wszystkie dzieła Marksa, Engelsa i Lenina - i
    UWIERZYŁ. Antykomunista przeczytał to samo - i ZROZUMIAŁ.