  • Data: 2012-06-12 13:58:51
    Temat: Re: TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 11, 4:36 pm, MaRc <t...@g...com> wrote:
    > Bartłomieju, tu nie ma co się spierać, czy kłócić. Kolejny wyznawca, bo
    > PiS nie ma wyborców a jedynie wyznawców.

    Ja nie wiem o co kaman, ja tam mam religie gleboko w du... ale i tak
    czasem slucham Radia Maryja, zwlaszcza tuz po poludniu, i interesuja
    mnie te ich audycje publicystyczne, felietony, analizy spoleczno-
    gospodarcze i to zarowno ze wzgledu na forme jak i na tresc.

    Forme, bo wypowiada sie tam najczesciej najwysmienitsza elita
    intelektualna, uzywajac przy tym bardzo sprawnego i logicznego jezyka:
    profesorowie, doktorzy, pracownicy naukowi, jak oczywiscie i rowniez
    np. europoslowie. Ten ich jezyk jest jak miod po tej ciaglej
    szczekaninie na innych kanalach...

    Co do tresci - to sa to bardzo wnikliwe i odkrywcze analizy spoleczno-
    ekonomiczne, czesto bardzo poprawna argumentacja bierze tu pod uwage
    wazne fakty przemilczane przez inne media (juz pomijam czy celowo czy
    przez zwykla glupote, w sumie wszystko jedno, liczy sie efekt)