  • 1. Data: 2011-11-24 16:49:01
    Temat: TV LED i zewnętrzne głośniki, jaka to wtyczka?
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    Mam TV LED LG, poza paskudnym dźwiękiem jestem z niego zadowolony,
    postanowiłem otworzyć obudowę i wyprowadzić kable do głośników na
    zewnętrzne głośniki, szukam takiej wtyczki żeby pasowała do gniazda
    zamiast tych wbudowanych:

    http://imageshack.us/photo/my-images/502/ss850678.jp
    g/

    wtyczka ta po lewej

  • 2. Data: 2011-11-24 16:58:01
    Temat: Re: TV LED i zewnętrzne głośniki, jaka to wtyczka?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    TheWarAgainstTerror pisze tak:

    > szukam takiej wtyczki żeby pasowała do gniazda
    > zamiast tych wbudowanych:

    utnij przy głośnikach

    > wtyczka ta po lewej

    ty chyba chcesz nas obrazić co? :)

    --
    Piter

  • 3. Data: 2011-11-24 17:00:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello TheWarAgainstTerror,

    Thursday, November 24, 2011, 5:49:01 PM, you wrote:

> [...]
    > postanowiłem otworzyć obudowę i wyprowadzić kable do głośników na
    > zewnętrzne głośniki, szukam takiej wtyczki żeby pasowała do gniazda

    Nie lepiej wyprowadzić światłowodem do wzmacniacza? A jeśli nie
    światłowodem, to choć wyjść z eurozłącza.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-11-24 18:07:51
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-24 17:58, PiteR pisze:

    > utnij przy głośnikach

    żartujesz:) TV na gwarancji, musze mieć możliwość przywrócenia do stanu
    fabrycznego

  • 5. Data: 2011-11-24 18:11:40
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    g/

    > Nie lepiej wyprowadzić światłowodem do wzmacniacza? A jeśli nie
    > światłowodem, to choć wyjść z eurozłącza.

    odpada, nie chce wzmacniaczy, dodatkowych pilotów, i kabli

  • 6. Data: 2011-11-24 19:00:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Thursday, November 24, 2011, 7:11:40 PM, you wrote:

    > odpada, nie chce wzmacniaczy, dodatkowych pilotów, i kabli

    A jak chcesz dodatkowe głośniki bez kabli podłączyć?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-11-24 19:16:19
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    > A jak chcesz dodatkowe głośniki bez kabli podłączyć?

    2 cienkie przewodziki na kanał bezpośrednio zamiast tych oryginalnych,
    kolumienki przywieszone do ściany obok TV, wszystko włączane wyłączane
    zgłaśniane z pilota TV

  • 8. Data: 2011-11-24 19:58:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Thursday, November 24, 2011, 8:16:19 PM, you wrote:

    > 2 cienkie przewodziki na kanał bezpośrednio zamiast tych oryginalnych,
    > kolumienki przywieszone do ściany obok TV, wszystko włączane wyłączane
    > zgłaśniane z pilota TV

    I wydaje Ci się, że w ten sposób coś poprawisz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-11-24 20:14:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    TheWarAgainstTerror pisze tak:

    > żartujesz:) TV na gwarancji, musze mieć możliwość przywrócenia do
    > stanu fabrycznego

    nie, utnij 5mm od zacisków, zostaw kolory izolacji
    podlutujesz i kto się pozna czy luty są ROHS compliant ;)

    --
    Piotr

  • 10. Data: 2011-11-25 07:40:13
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 2 cienkie przewodziki na kanał bezpośrednio zamiast tych oryginalnych,
    > kolumienki przywieszone do ściany obok TV, wszystko włączane wyłączane
    > zgłaśniane z pilota TV

    No w sumie wygodne ale czy jak zle dobierze się impedancje kolumienek to
    nie zfajczy się wzmacniacz w tv . ? Jest taka szansa ?

    pozdr.
    mihal