  • 11. Data: 2011-11-25 09:12:44
    Temat: Re: TV LED i zewnętrzne głośniki, jaka to wtyczka?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > I wydaje Ci się, że w ten sposób coś poprawisz?

    jak sobie kupi to http://imagio.sonus.pl/ to poprawi, ale obawiam się,
    że wzmacniacz w TV nie wytrzyma :)

    Poza tym, cholera wie, co to za wzmacniacz swoją drogą (w sensie, klasa
    D/Economy :)

  • 12. Data: 2011-11-25 13:54:28
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    > I wydaje Ci się, że w ten sposób coś poprawisz?

    a dlaczego nie? zresztą już przetestowane na krótko i dźwięk jest
    TOTALNIE BEZ PORÓWNANIA LEPSZY, drewniane kolumienki o wymiarach
    13x16x16cm dwudrożne (satelity z jakiegoś kina domowego pionieer), grają
    przepięknie w porównaniu do tych wbudowanych w TV

  • 13. Data: 2011-11-25 16:26:12
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2011-11-24 17:49, TheWarAgainstTerror pisze:
    > Mam TV LED LG, poza paskudnym dźwiękiem jestem z niego zadowolony,
    > postanowiłem otworzyć obudowę i wyprowadzić kable do głośników na

    Też mam LG 27" (CCFL) i pewnie tak samo kaprawy dźwięk. Podłączyłem
    kolumny Unitry 8 Ohm 10W do wyjścia słuchawkowego. Kolumny mają małą
    skuteczność, ale mnie tam wystarcza głośność - słucham na 0,4-0,8
    zakresu głośności. TV działa w ten sposób od 1,5 roku.

    --
    Michal

  • 14. Data: 2011-11-25 18:26:38
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Michał Lankosz <m...@t...pl> napisał(a):

    Niska głośność nie musi być spowodowana skutecznością kolumn.
    Bardzo prawdopodobne, że gniazdko słuchawkowe ma szeregowe rezystory po
    kilkadziesiąt omów jako zabezpieczenie przed zwarciem.

  • 15. Data: 2011-11-25 20:48:02
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2011-11-25 19:26, Wmak pisze:
> [...]
    > Bardzo prawdopodobne, że gniazdko słuchawkowe ma szeregowe rezystory po
    > kilkadziesiąt omów jako zabezpieczenie przed zwarciem.

    Być może są rezystory, ale te kolumny grają wyraaaźnie ciszej podłączane
    do wzmacniacza audio niż takie inne które mam - Quadral. Wszystkie 8 Ohm.
    Wątkotwórcy proponuję spróbować tego wyjścia słuchawkowego. A nóż...

    --
    Michal

  • 16. Data: 2011-11-29 16:50:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
> [...]
    g/

    > Nie lepiej wyprowadzić światłowodem do wzmacniacza?
    > A jeśli nie światłowodem, to choć wyjść z eurozłącza.

    I mieć następną skrzynkę podłączaną do prądu i następnego pilota?