  • 71. Data: 2010-11-07 13:12:44
    Temat: Re: TV LCD - zużycie prądu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Komp z grafiką GTX 275 i prockiem Phenom II x4 - około 150 W w idle i
    > 210-320 W w grach.

    Czyli dużo, dużo więcej niż mój htpc (86W przy oglądaniu materiału HD).
    Co potwierdza że miałem na niego niezły pomysł, energooszczędny proc AMD,
    grafika HD zintegrowana, obudowa htpc, czyli nie robiąca hałasu, a mimo to
    tania.

  • 72. Data: 2010-11-07 13:19:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > przy 33W był nieco obciążony.
    > normalna praca 25-26W

    Jasne, ale LED na matrycę żre mniej prądu niż mój, więc na czymś innym musi
    go zużyć więcej.

  • 73. Data: 2010-11-07 13:19:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 74. Data: 2010-11-07 13:22:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 22:54, Cavallino pisze:
    > Kupiłem miernik zużycia energii w Netto i mogę się podzielić obserwacjami.
    >
    > TV LCD 32 cale (Sharp P55) zużywa ok 120 W energii.

    dużo. sony 32cale 90W, 40 cali 120W

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 75. Data: 2010-11-07 13:24:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 07.11.2010 14:02, Leszek pisze:
    > Turbodekoder N-ki - cały czas 25 W.

    u mnie spada do 17W

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 76. Data: 2010-11-07 15:20:25
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 14:12, Cavallino pisze:
> [...]
    > Co potwierdza że miałem na niego niezły pomysł, energooszczędny proc
    > AMD, grafika HD zintegrowana, obudowa htpc, czyli nie robiąca hałasu, a

    Mój Popcorn Hour A-200 pobiera 9 W :-)

  • 77. Data: 2010-11-07 15:22:19
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 16:20, Leszek pisze:

    > Mój Popcorn Hour A-200 pobiera 9 W :-)

    Przy włączonym dysku dokładnie 14 ;-)

  • 78. Data: 2010-11-07 15:39:45
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 14:24, pawell32 pisze:

    > u mnie spada do 17W

    Może dysk się wyłącza po wyłączeniu pilotem, gdy nie pobiera VOD. Kiedy
    mierzyłem wyłączenie pilotem powodowało spadek tylko o 1 W.

  • 79. Data: 2010-11-07 15:47:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 07.11.2010 16:39, Leszek pisze:

    > Może dysk się wyłącza po wyłączeniu pilotem, gdy nie pobiera VOD. Kiedy
    > mierzyłem wyłączenie pilotem powodowało spadek tylko o 1 W.

    pracował.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 80. Data: 2010-11-07 17:11:37
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 16:47, pawell32 pisze:

    > pracował.

    To nie wiem. Mierzyłem miernikiem pożyczonym, ale dobrym, bo pobór prądu
    przez TV zmierzył co do Wata, tak jak jest napisane w specyfikacji.