  • Data: 2010-11-01 22:02:57
    Temat: Re: TV LCD - zużycie prądu
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W sobota, 30 października 2010 18:54, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Czyli jednak 2 razy tyle co mój LCD.
    > Dodatkowe z 10 zł miesięcznie. ;-)

    50 calowy TV ma jakieś 2,44 razy większą powierzchnię ekranu niż 32 calowy,
    czyli jeśli 50 calowa plazma zużywa powiedzmy 210W to 32 calowy LCD żeby być
    równie energooszczędny powinien zużywać co najwyżej 86 W a nie 120 :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt