  • Data: 2010-11-03 00:19:48
    Temat: Re: TV LCD - zużycie prądu
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W wtorek, 2 listopada 2010 00:07, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>

    > A teraz wróć do mojej wypowiedzi i postaraj się ją zrozumieć.
    > Zwłaszcza co robi te kilka znaków na końcu.

    Cytuję Twój tekst który już wcześniej zniknął a być może go nie pamiętasz
    "TV LCD 32 cale (Sharp P55) zużywa ok 120 W energii."

    Masz rację, muszę uważniej czytać, pomyliłeś się, 50 calowa plazma zużywa
    nie dwa razy więcej a niecałe dwa razy więcej niż 32 calowe LCD.

    Tzn. że jeśli przez cały miesiąc nie włączysz TV to zaoszczędzisz jakieś
    10zł? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    PS
    Zwróć uwagę na znaczki ... albo nie, lepiej na meritum dyskusji.