  • 1. Data: 2009-07-28 05:56:29
    Temat: TV LCD i Video VHS
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Czy jak zaopatrze się w TV LCD (np 40 cali jakiś Samsung albo Sony za max 3
    tys zł) to czy będę mogł oglądać na nim obraz ze standardowego magnetowidu
    VHS, standardowego DVD oraz tunera cyfrowy polsat (zwykły). Chodzi o to czy
    obraz nie będzie gorszy od obrazu uzyskiwanego na TV CRT 29 cali.

  • 2. Data: 2009-07-28 06:25:53
    Temat: Re: TV LCD i Video VHS
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    MAG pisze:
> [...]
    > VHS, standardowego DVD oraz tunera cyfrowy polsat (zwykły). Chodzi o to czy
    > obraz nie będzie gorszy od obrazu uzyskiwanego na TV CRT 29 cali.

    Bedziesz molgl ogladac i bedzie gorszy niz na crt.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-07-28 06:46:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > Bedziesz molgl ogladac i bedzie gorszy niz na crt.

    To zleży na jakim CRT, chyba nie widziałeś obrazu na moim 16-letnim 25" SONY
    . :-)

  • 4. Data: 2009-07-28 06:47:52
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "MAG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > magnetowidu VHS, standardowego DVD oraz tunera cyfrowy polsat (zwykły).
    > Chodzi o to czy obraz nie będzie gorszy od obrazu uzyskiwanego na TV CRT

    Mjałem CRT 21 cali, teraz mam LCD 26 cali, oglądam DVD i cyfrowy polsat.
    różnice są w ciemnych scenach - na LCD pojawiają się duchy - to jest jedyne
    co mi się kojarzy bo cały czas denerwuje. Jeżeli były inne rzeczy to już się
    przyzwyczaiłem i nie zauważam - zmieniłem TV około pół roku temu.
    Pomijam sprawę formatu (4:3/16:9) do tego też trzeba się przyzwyczaić.

    Adam

  • 5. Data: 2009-07-28 06:52:28
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>
    > Mjałem CRT 21 cali, teraz mam LCD 26 cali, oglądam DVD i cyfrowy polsat.
    > różnice są w ciemnych scenach - na LCD pojawiają się duchy - to jest

    i nie dotyczy wszystkiego - chyba jest to zależne w jakiej jakości jest dany
    program nadawany

  • 6. Data: 2009-07-28 14:37:41
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]

    pominąłes także wielkość ekranu, 26" a 40' to spora różnica w widoczności
    "duchó" artefaktów oraz innych niedoskonałości słabego sygnału

  • 7. Data: 2009-07-28 15:29:51
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > pominąłes także wielkość ekranu, 26" a 40' to spora różnica w widoczności

    nie pominąłem - opisałem tylko swoje doświadczenia z przesiadki 21 CRT na 26
    LCD - nie mam 40 więc nic na ten temat napisać nie mogę.

    Adam

  • 8. Data: 2009-07-28 18:27:31
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "MAG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jak zaopatrze się w TV LCD (np 40 cali jakiś Samsung albo Sony za max
    > 3 tys zł)

    Ja kupilem plazme 42" PV8 (panasłonika) za 1799zł i jestem super zadowolony,
    odbieram tylko z anteny naziemnej i czasami z DVD programy w xvid. Z kompa
    po DVI->HDMI obraz super. Moc średnia pobierana po 3 tygodniach w trybie
    kinowym (50% kontrast i jaskrawość co mi wystarcza, bo plazma ma jasność
    maksymalną 1400cd/m2 a nie jak większość LCD 500cd/m2) wyszła mi 137W na
    watomierzu elektronicznym.

  • 9. Data: 2009-08-16 17:55:50
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Pomijam sprawę formatu (4:3/16:9) do tego też trzeba się przyzwyczaić.

    Do czego chcesz się przywyczajać?!
    Oglądasz "zmiażdżony" obraz? PO CO?

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 10. Data: 2009-08-16 18:01:13
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > wyszła mi 137W na watomierzu elektronicznym.

    Co Ty za bzdury piszesz? Co i WYSZŁO?
    Przecież TV plazmowy zużywa energię wprost proporcjonalnie
    do poziomu jasności wyświetlanej sceny. Możesz co najwyżej
    zmierzyć zużycie dla całkowicie czarnego, całkowicie białego
    i ewentualnie dla 54 sekudny Twojego ulubionego odcinka
    Tommy&Jerry. Nie ma czegoś takiego jak dokładnie określone
    żużycie prądu przez TV plazmowy bo to zależy od tego co
    oglądasz.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com