  • 11. Data: 2009-08-16 18:48:34
    Temat: Re: TV LCD i Video VHS
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    news:h69hbf$430$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Do czego chcesz się przywyczajać?!
    > Oglądasz "zmiażdżony" obraz? PO CO?

    bo mi się nie chce wachlować pilotem jak zmieniam kanały - nie ważne co
    ustawisz zawsze na jakimś kanale będzie nie tak.
    albo będzie przycięte po bokach albo przycięte na wysokści albo zmiażdzone

    Adam

  • 12. Data: 2009-08-16 18:51:27
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 16 sierpnia 2009 20:48, wyraził następujacą opinię:
> [...]

    > ustawisz zawsze na jakimś kanale będzie nie tak.
    > albo będzie przycięte po bokach albo przycięte na wysokści albo zmiażdzone

    Ja przycinam na wysokości wszystko, rzadko kiedy to przeszkadza :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 13. Data: 2009-08-16 19:58:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Co Ty za bzdury piszesz? Co i WYSZŁO?
    > Przecież TV plazmowy zużywa energię wprost proporcjonalnie
    > do poziomu jasności wyświetlanej sceny. Możesz co najwyżej
    > zmierzyć zużycie dla całkowicie czarnego, całkowicie białego
    > i ewentualnie dla 54 sekudny Twojego ulubionego odcinka
    > Tommy&Jerry. Nie ma czegoś takiego jak dokładnie określone
    > żużycie prądu przez TV plazmowy bo to zależy od tego co
    > oglądasz.

    Czytaj ze zrozumieniem, średnia moc mi wyszła po 3 tygodniach pracy. 14,5kWh
    (odczytanie z watomierza) przez 106h (odczytanie z menu serwisowego TV) to
    ile wynosi moc średnia Tomy M? :-)

    PS. było do szkoły chodzić a nie na wagary. :D

  • 14. Data: 2009-08-16 20:08:16
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czytaj ze zrozumieniem, średnia moc mi wyszła po 3 tygodniach pracy.
    > 14,5kWh (odczytanie z watomierza) przez 106h (odczytanie z menu
    > serwisowego TV) to ile wynosi moc średnia Tomy M? :-)

    Pisz więc że chodzi o średnią moc, jeżeli ktoś ogląda horrory to
    pewnie wyjdzie mu nawet mniej :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 15. Data: 2009-08-17 06:51:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > bo mi się nie chce wachlować pilotem jak zmieniam kanały - nie ważne co
    > ustawisz zawsze na jakimś kanale będzie nie tak.

    No i pretensje to TV.
    To że oni ucięli kawałek obrazu nie jest ŻADNYM powodem, żeby uciąć jeszcze
    jeden, albo go zmasakrować.

  • 16. Data: 2009-08-18 11:20:20
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    a co napisałem w swoim poście:
    > po DVI->HDMI obraz super. Moc średnia pobierana po 3 tygodniach w trybie